Nio премиерно го покажа луксузниот ET9
Nio го претстави новиот ET9 кој ќе биде новиот предводник на марката и располага со 707 КС, а на пазарот во Кина се очекува во 2025
На специјалниот настан Nio Day 2023, својата премиера ја доживеа и најпремиум понудата на кинескиот производител на електрични автомобили досега – седанот ET9. Позициониран да се натпреварува со премиум марките, ET9 со носи нова архитектура од 900V, која располага со 707 КС под хаубата. Тој е подготвен да се појави на кинескиот пазар следната година, а првичните испораки се очекуваат на почетокот на 2025 година.
Како што велат од Nio, ET9 го дефинира сегментот со водечка позиција во технологијата, спојувајќи над 100 Nio full-stack технологии, вклучувајќи 17 светски технологии, 52 водечки технологии и 525 поднесени патенти, поставувајќи нов технолошки репер за електричните возила.
Дизајн
Слично како помалиот EC7 на Nio, ET9 ги предизвикува традиционалните разлики помеѓу купе-кросовери и седани. Ова е видливо не само во неговиот дизајн, туку и во неговото изненадувачки високо растојание од земјата за седан со целосна големина.
ET9 опфаќа линија на покривот во купе стил, задржувајќи ги дизајнерските елементи со потписот на Nio. Тука спаѓаат остриот преден дел со тенки фарови и заден дел кој потсетува на F-Type и Taycan.
Во однос на димензиите, ET9 има 5.324 милиметри во должина, 2.016 мм во ширина и 1.620 мм во висина, со дарежливо долго меѓуоскино растојание од 3.250 мм.
Други значајни карактеристики вклучуваат скриени рачки на вратите, активен заден спојлер што се повлекува и 23-инчни тркала со повеќе краци со пловечки дизајн на логото што потсетува на Rolls-Royce што останува исправено додека автомобилот е во движење. Понатаму, Nio вели дека ET9 може да се пофали со разликата што го има единственото електрично отворање и затворање на предниот багажник без допир во својата класа.
Ентериер од прва класа
Иако Nio сè уште не го откри целосно дизајнот на контролната табла, тие беа прилично дарежливи во споделувањето на раскошните детали на задниот патнички простор. Очигледно е дека приоритетите на компанијата се насочени кон разгалување на оние на задното седиште. Задните седишта во првата класа на ET9 нудат агол за прилагодување на потпирачот за грб до 45 степени, ширина на седиштата од 582 мм и 11 прилагодувања со еден клик. Плус, за тој раскош, автомобилот може да се пофали со 7 електрични завеси за сонце кои можат да се активираат со едно притискање на копче.
Меѓу другите погодности се 8-инчен екран во стил на таблет, поставен помеѓу седиштата, електричен паметен фрижидер за отворање и затворање и два AMOLED екрани од 14,5 инчи поставени на задниот дел од предните седишта. Наместо традиционална табла со инструменти, ET9 се потпира на систем за „head-up дисплеј“ и 15,6-инчен AMOLED екран во стил на таблет на централната конзола. Nio, исто така, споменува дизајн на воланот што може да се повлече што може да се смести во таблата со инструменти кога е вклучена функцијата паметен пилот.
Во однос на безбедноста и технологијата, ET9 е опремен со три lidar сензори, вклучувајќи еден во центарот и две камери со висока дефиниција на предниот раб на покривот. Дополнително, има дигитални ретровизори.
Погон
ET9 е изграден на платформата од третата генерација на Nio, со 900V архитектура, прва во Кина, која работи на највисок напон од 925V. Ова овозможува брзо полнење со максимална моќност од 600 kW и максимален проток струја од 765 А. Според Nio, ова го олеснува ултра брзото полнење на батеријата од 120 kWh со 46105 ќелии, зголемувајќи го досегот за 255 километри со само 5-минутно полнење. Како и кај другите производи на Nio, ET9 поддржува целосно менување на батеријата за само 3 минути.
ET9 е опремен со Sky Ride, интелигентниот систем за шасија на Nio, кој вклучува шасија по жица, управување на задните тркала со максимален агол од 8,3 степени. Исто така, има целосно активен систем на суспензија каде секој амортизер е независно контролиран со наменска хидраулична пумпа и која според Nio е понапредна од онаа што ја користи новата трета генерација на Porsche Panamera.
Напојување на ET9 се два електрични мотори: асинхрон преден мотор кој произведува 180 kW (244 КС) и синхрон мотор со постојан магнет одзади кој генерира 340 kW (462 КС). Заедно, тие испорачуваат комбинирана моќност од 520 kW или 707 КС.
Цена и достапност
Иако Nio не ги откри плановите за достапноста на ET9 на другите пазари, тој во моментов е отворен за преднарачки во Кина, со испораки закажани за првиот квартал на 2025 година. Цените стартуваат од 800.000 јуани (101.725 евра).