fbpx

Новата генерација на Audi A8 ќе го добие изгледот на Grandsphere концептот

Шефот за дизајн на Audi, Марк Лихте, призна дека Gransphere е најблиску до производство од најновите Sphere концепти и неговиот изглед ќе се примени кај новиот A8

Audi потврди дека концептот Audi Grandsphere од 2021 година внимателно ја најавува следната генерација на знаменосецот A8 кој ќе има целосно електричен погон и ќе се базира на архитектурата на PPE. Audi A8 E-Tron треба да дебитира во 2024 година, како директен ривал на моделите како Mercedes-Benz EQS и BMW i7.

Во изјавата за Autocar, Марк Лихте, шефот за дизајн на Audi го опиша Grandsphere како „многу конкретен тизер“ и додаде дека „Не е далеку од она што ќе стане производствен модел. Не е 1:1, туку многу блиску“. Веќе знаевме дека Grandsphere е повеќе од дизајнерска студија, но најновите коментари од неговиот дизајнер откриваат колкави се сличностите од концепт до производство.

Audi признава дека Grandsphere е најблиску до производство од четирите Sphere концепти. Ова е природно бидејќи луксузната лимузина беше единствената со каросерија погодна за производство во споредба со порадикалниот гран турер со две врати (Skysphere), врвниот миниван (Urbansphere) и купето со четири врати (Activesphere).

Се очекува Audi A8 E-Tron да ги задржи повеќето стилски карактеристики на концептот, иако со вообичаените смалени детали. Промените за производство би можеле да вклучуваат тркала со помал дијаметар, малку повисок покрив и стаклена градина со поконвенционален изглед со подебели столбови. Дизајнот на задниот дел, исто така, може да се промени, иако A8 E-Tron најверојатно ќе задржи повеќе од навестување на каросеријата „GT“ со четири врати на Grandsphere.

Audi Grandsphere

Внатрешноста на A8 E-tron, исто така, ќе ги изгуби повеќето од екстремно футуристичките карактеристики на Grandsphere, кој вклучуваше проектори како замена на екранот, задни седишта во стил на софа, сад за растенија на централниот тунел и волан/педали што се извлекуваат за автономниот режим. Имајќи го предвид тоа, серискиот модел сигурно ќе ја интегрира најновата достапна технологија од групацијата VW, оправдувајќи ја својата позиција на врвот на гамата на Audi и описот „приватен авион за пат“.

Дарежлив отпечаток и електрични мотори со висока моќност

Серискиот модел, исто така, се очекува да го задржи дарежливиот отпечаток на Grandsphere кој е долг 5.350 мм со меѓуоскино растојание кое се протега до 3.190 мм. Тие бројки се 48 мм и 62 мм подолги од сегашната четврта генерација на Audi A8L, додека се малку пониски од A8L Horch.

Audi Grandsphere

Исто како и сите Sphere концепти, Audi A8 E-tron за 2024 година ќе вози на архитектурата на PPE наменета за ЕВ, развиена од Audi и Porsche. Ова значи дека актуелниот модел ќе биде последниот A8 со мотор на внатрешно согорување. PPE ќе дебитира оваа година во Audi Q6 E-tron SUV, проследен со механички поврзаното семејство A6 E-Tron кое ќе вклучува верзии Sportback и Avant.

Grandsphere беше опремен со двојни електрични мотори кои произведуваат комбинирани 721 КС и 960 Nm вртежен момент и батерија од 120 kWh што нуди домет од 750 km. Тие бројки може да се пресликаат со A8 E-Tron, или барем со неговата помоќна облога. Концептот дојде и со управување на сите тркала и софистицирана адаптивна суспензија. Сепак, Autocar известува дека погонот и управувањето „повеќе не се на врвот на дизајнерските спецификации“ за Audi кое повеќе се фокусира на луксузот, високотехнолошките и автономните способности за возење.

Поврзани вести

Back to top button