fbpx

Новиот Citroen C3 Aircross доаѓа со бензински, хибриден и ЕВ погон

Citroen ги претстави комплетните детали и спецификации за новиот C3 Aircross кросовер кој доаѓа со повеќе погонски опции

По најавата во април, Citroen ги објави целосните детали за новиот C3 Aircross. Станува збор за достапен кросовер кој нуди бензински, хибридни и електрични погонски единици.

Со оглед на тоа дека изгледот веќе беше претставен, на ред се спецификациите. Влезната опција во линијата е варијантата со PureTech Turbo бензински мотор кој развива 102 КС. Тој е во согласност со Euro7 стандардите и е поврзан со шестстепен мануелен менувач.

Citroen C3 Aircross

Клиентите кои бараат нешто поеколошки може да се одлучат за хибридна варијанта, која има 1,2-литарски PureTech трицилиндричен мотор кој развива 136 КС. Нему му се придружува менувач со двојна спојка, кој има интегриран електричен мотор од 29 КС кој се напојува од 48V литиум-јонска батерија сместена под подот.

Големата вест е електричната варијанта, која има 44 kWh литиумско железо фосфатна батерија која напојува електричен мотор од 113 КС. Citroen рече дека ова му дава на кросоверот максимална брзина од 145 км/ч и опсег поголем од 300 километри.

Кога батеријата е празна, брз полнач од 100 kW DC може да ја наполни од 20% до 80% за само 26 минути. Во домашни услови потребни се помеѓу 2 часа 50 минути и 4 часа и 10 минути за истиот резултат со користење на наизменична струја.

Иако електричната верзија нема да им се допадне на сите, Citroen најави дека друга варијанта ќе пристигне во 2025 година. Компанијата не кажа многу за тоа, но вети опсег поголем од 400 километри.

Дизајн

Ако ги оставиме настрана погонските единици, втората генерација на C3 Aircross беше дизајнирана да биде „вистински SUV“. Како резултат на тоа, таа е „понаметлива, помускулеста и поцврста“.

Citroen C3 Aircross

Ова не е само маркетиншка хипербола бидејќи кросоверот усвојува цврст нов дизајн кој вклучува пластична обвивка на каросеријата и густи браници. Моделот е исто така значително поголем од неговиот претходник бидејќи сега има должина од 4.390 милиметри и меѓуоскино растојание кое опфаќа 2.670 мм. Згора на тоа, кросоверот сега има повеќе од 200 мм растојание од подлогата.

Citroen не навлезе во многу специфики, но купувачите ќе најдат LED фарови и тркала од 16 или 17 инчи. Ним им се придружуваат масивни нови логоа, како и предни и задни „клипови“ кои клиентите можат да ги менуваат по желба. Вториот ќе се нуди во различни бои.

Ентериер

Кабината е малку основна, но има минималистички дизајн, како и конфигурации со пет и седум седишта. Зборувајќи за второто, моделот сега има Citroen Advanced Comfort седишта со дополнителни 10 до 15 мм пена.

Други карактеристики вклучуваат мала дигитална инструмент табла, волан со два краци „намалена големина“ и инфозабавен систем од 10,25 инчи со Android Auto и Apple CarPlay. Моделот има и клима уред и 15W безжичен полнач за паметни телефони.

Безбедноста е напред и централно благодарение на асортиманот на системи вклучувајќи Active Safety сопирачка, Active Lane Keeping Assist и предупредување за возачот. Ним им се придружуваат препознавање знаци за брзина, помош за долго светло, детекција на слепи точки, камера за заден преглед и предни/задни сензори за паркирање.

Citroen, исто така, истакна дека нивната Advanced Comfort суспензија доаѓа стандардна и има двојни прогресивни хидраулични запирања. Компанијата вели дека овие „делуваат како втор помал амортизер“ за дополнително подобрување на удобноста.

C3 Aircross во моментов е достапен за нарачка во Франција, каде што цената започнува од 19.400 евра за бензинската варијанта. Хибридот чини 25.500 евра, додека електричната верзија започнува од 27.400 евра.

Поврзани вести

Back to top button