fbpx

Новиот Citroen C3 претставен со хибриден и погон на согорување

Шест месеци по премиерата на електричниот e-C3, Citroen го претстави и „обичниот“ C3 со погон на внатрешно согорување

Citroen ги претстави верзиите на својот нов C3 со погон на внатрешно согорување, достапни и со стандардни и со благи хибридни погонски единици, шест месеци по дебито на инаку идентичниот, целосно електричен e-C3. Четвртата генерација на C3 наследува посилни знаци за стилизирање на кросовери и ја нагласува достапноста, со цени кои започнуваат од 14.990 евра, што го прави поевтин од неговиот претходник.

Почетната верзија на Citroen C3 е опремена со 1,2-литарски трицилиндричен бензински мотор со неелектрифициран турбополнач кој произведува 102 КС. Моќта се пренесува исклучиво на предните тркала преку шестстепен мануелен менувач.

Поефикасната верзија „Hybrid 100“ го користи истиот бензински мотор како основата, иако зајакнат со литиум-јонска батерија од 48 волти и електричен мотор интегриран во шестстепениот автоматски менувач со двојна спојка. Само електричниот мотор произведува 28 КС, иако само 12 КС од нив може да се искористат за забрзување кога е потребно. Вреди да се напомене дека истата поставка може да се најде и на Jeep Avenger Hybrid.

Citroen тврди дека верзијата со благ хибрид може да работи на електричен режим до 50 проценти од патувањата во урбани средини, додека ги намалува емисиите и потрошувачката на гориво за речиси 10 проценти во споредба со неелектрифицираниот еквивалент.

Однадвор, тешко е да се разликува C3 од неговиот брат e-C3, бидејќи моделите ја делат истата каросерија. Единствената разлика е отсуството на амблемот „e“ на профилот и значката C3 на задната врата. Моделот е достапен во две нивоа на опременост како дел од напорите на Citroen да ја рационализира својата гама.

Повеќе пространост и поголем комфор

Минималистичката контролна табла прикажува 10,25-инчен инфо-забавен дисплеј на предводникот „Max“, додека купувачите на почетното ниво „You“ ќе мора да се задоволат со држач за паметен телефон. Новиот Citroen Head Up Display го компензира отсуството на традиционален инструмент кластер и е стандарден во двете верзии. Дополнително, има многу прегради за складирање кои ги подобруваат акредитивите за практичност на возилото. Опциите за опрема вклучуваат автоматска климатизација, безжично полнење и пресликување на паметни телефони, додека карактеристиките на ADAS првенствено се ограничени на основните работи.

И покрај должината од 4.015 милиметри, се тврди дека новиот Citroen C3 нуди повеќе внатрешен простор и полесно влегување во споредба со претходната генерација. Ова во голема мера се припишува на повисокиот клиренс од 197 милиметри и повисоката каросерија. Дополнително, багажникот порасна за 10 литри на подарежливи 310 литри.

Слично на неговиот претходник, новиот C3 има приоритет на удобноста, со кадифни седишта кои користат дарежлива количина на пена. Дополнително, моделот стандардно доаѓа со Citroen Advanced Comfort суспензија, со прогресивни хидраулични перничиња за ефикасно апсорбирање на нерамнините. Вреди да се напомене дека спецификациите на европскиот C3 се засноваат на новата архитектура Smart Car, со модификации специфични за регионот во споредба со механички поврзаниот New C3 што се продава во Индија и Јужна Америка.

Citroen C3

Citroen C3 за 2024 година започнува од 14.990 евра на матичниот пазар со неелектрифициран 1.2-литарски мотор и мануелен менувач, а испораките се очекува да започнат во Европа ова лето. За споредба, појдовниот C3 кој првично беше претставен во 2016 година и доби фејслифт во 2020 година, моментално има цена од 16.590 евра во Франција. Што се однесува до целосно електричниот Citroen e-C3 од 2024 година, тој започнува од 23.300 евра, иако во 2025 година ќе следи поприфатлива верзија со цена од 19.990 евра.

Поврзани вести

Back to top button