Новиот Ducati Monster – Кралот на „naked“ моторите се враќа посилен од кога било

Ducati го претстави новиот Monster - 890cc V2, 111 КС, 175 кг тежок мотор со врвна технологија, класичен дизајн и непогрешлив карактер

Ducati повторно го подига стандардот во светот на моторите со претставувањето на новиот Monster 2026, модел кој докажува дека легендата може да се реинтерпретира без да го изгуби својот карактеристичен дух. Оваа петта генерација на култниот „naked“ мотор ја продолжува традицијата на динамика, леснотија и чиста италијанска емоција.

Легендата што го дефинираше сегментот

Кога Ducati ја претстави првата Monster во раните ’90-ти, таа не беше само уште еден нов мотор. Таа создаде цела категорија – „naked bikes“. Без пластични обвивки, без компромиси, само сурова моќ и чист дизајн. Од тогаш, Monster остана синоним за агресивност, стил и лесна управливост – мотор кој ги воодушевува и новите и искусните возачи.

Три децении подоцна, Monster за 2026 година го задржува тоа наследство, но со технологија и прецизност за новата ера. Италијанскиот производител успеа да го задржи духот на оригиналот, додека целосно ја редизајнира платформата.

Нова шасија, нов мотор, истата душа

Новиот Ducati Monster 2026 користи алуминиумска монокок шасија која се прицврстува директно за моторот, што овозможува пониска тежина и подобра крутост. Со тежина од само 175 килограми без гориво, Monster е еден од најлесните мотори во својата класа.

Под резервоарот работи 890-кубен V2 мотор со 111 КС при 9.000 вртежи и 91 Nm вртежен момент при 7.250 вртежи, што нуди линеарна испорака на моќ и извонредна управливост во секојдневното возење. Ducati наведува дека 80% од вртежниот момент е достапен меѓу 4.000 и 10.000 вртежи, што го прави моторот исклучително флексибилен.

Ducati Monster

Напредна технологија и супериорна електроника

Како што и доликува на еден Ducati, технологијата е врвна. Monster за 2026 доаѓа со ride-by-wire гас, четири режими на возење –Sport, Road, Urban и Wet, како и traction control, wheelie control, ABS за свиоци и engine brake control.

Целата електроника се управува преку 5-инчен TFT екран со остра графика и вградена навигација. Новиот „petal“ џојстик овозможува лесна навигација низ менито, а интерфејсот е целосно редизајниран за максимална прегледност.

Комфорт и ергономија за секој возач

Седиштето е понижено на 815 мм, а управувачот е поблиску до возачот, нудејќи идеална комбинација на спортска и удобна позиција. Резервоарот со капацитет од 14 литри го задржува препознатливиот „bison-back“ дизајн, но сега има и функционални странични отвори за подобра циркулација на воздухот и ладење.

Суспензијата е од Showa, со 43 mm обратна предна вилка и задна моношок суспензија со подеслив претоптовар. Сопирањето го обезбедуваат двојни 320 mm дискови со Brembo M4.32 калипери, поддржани од Bosch cornering ABS систем.

Дизајн инспириран од традицијата

Новиот Monster визуелно се потпира на минимализмот на моделот од 2021 година, но со посилна мускулеста естетика и поагресивни линии. Детали како Ducati грбот со координатите на фабриката во Borgo Panigale, тесните странични панели и заштитните облоги покажуваат дека дизајнерите мислеле на секој детал.

Во САД и Европа, Ducati ќе ја нуди верзијата Monster+, која вклучува мала ветробранска плоча и спортски „seat cowl“. Првите испораки се очекуваат во март 2026 година.

Поврзани вести

Back to top button