Новиот Lexus LBX дебитира како најмалиот модел на марката досега
Новиот Lexus LBX се нуди единствено со хибридна погонска група која испорачува 136 КС и обезбедува избор помеѓу конфигурации со погон на предни или сите четири тркала
Lexus го претстави целосно новиот LBX, неговиот најмал модел досега, кој ќе се нуди исклучиво со хибриден погон. Овој нов субкомпактен кросовер треба да се појави во продажба низ Европа, вклучително и во Велика Британија, како и на други избрани светски пазари, почнувајќи од почетокот на 2024 година.
Називот LBX, изведен од „Lexus Breakthrough Crossover“, го истакнува значењето на моделот за европскиот пазар, каде што е развиен. Иако Lexus го нарекува компактен SUV, отпечатокот на LBX јасно го става во сегментот на субкомпактен (B-SUV).
Поточно, LBX има димензии од 4.190 мм во должина, 1.825 во ширина и 1.545 милиметри во висина, возејќи се на меѓуоскино растојание од 2.580 милиметри. Ова го прави малку поголем од Toyota Yaris Cross, а сепак е 305 мм пократок од Lexus UX.
Отстапување од препознатливиот стил
LBX покажува отстапување од познатиот стилски јазик што се гледа во повеќето модели на Lexus. Забележително, напред, традиционалната решетка со вретено претрпе еволуција, трансформирајќи се во централен довод со саќе шема која беспрекорно се вклопува во каросеријата. Агресивните LED фарови, позиционирани на рабовите на кратката хауба, се поврзани со елегантен украсен дел, што ја подобрува естетиката на возилото. Дополнително, спортската привлечност е дополнително засилена со вклучувањето на долните дози на браниците.
Профилот прифаќа едноставна површина и дискретна пластична обвивка околу лаковите на тркалата, додека сјајната црна облога на C-столбот изгледа како продолжение на стаклена градина. Поместувајќи се кон задниот дел, најзначајната карактеристика се целосните LED задни светла инспирирани од очилата за сонце, кои ги истакнуваат изразените задни раменици. Можеме да видиме и хромирани акценти околу излезите на вештачкиот браник, задниот спојлер и без видлива издувна цевка.
Lexus нуди широки опции за персонализација за LBX бидејќи купувачите можат да изберат од почетниот модел или да изберат помеѓу рафинираната Emotion/Cool варијанта со монотона надворешност и сјајни тркала од 18 инчи, или поспортската опција Emotion/Cool со двобоен финиш и 18-инчни тркала. Секоја варијанта нуди карактеристична комбинација на внатрешен тапацир. Оние кои бараат нешто уште поуникатно можат да се одлучат за новата услуга Lexus Bespoke Build која ќе биде достапна на одредени пазари.
Премиум ентериер
Во внатрешноста, Lexus може да се пофали со поискусен и технолошки пополнет ентериер во споредба со неговиот „колега“ Toyota Yaris Cross. Се одликува со навалена централна конзола, амбиентално осветлување и нуди врвни опции за тапацир како полуанилинска кожа, ултравит и вегански материјали. Кокпитот вклучува 12,3-инчен дигитален инструмент кластер, head-up дисплеј и 9,8-инчен екран на допир за инфозабавниот систем Lexux Link Connect, компатибилен со надградби преку воздух, безжична Apple CarPlay и жична Android Auto конекција.
Безбедносната опрема е прилично дарежлива за сегментот благодарение на стандардниот систем Lexus Safety System + ADAS пакет. Опционалните надградби вклучуваат аудио систем на Mark Levinson со 13 звучници и сабвуфер. Lexus вели дека приоритет посветил на ниското ниво на NVH (шум, вибрации и грубост) за да обезбеди тивко и удобно возење преку дополнителна изолација. Во однос на товарниот капацитет, варијантата FWD обезбедува 332 литри, додека варијантата AWD нуди малку намален простор поради дополнителниот хардвер на задната оска.
Само хибридна моќност со AWD опција
Малиот кросовер е изграден на архитектурата GA-B која е „фундаментално приспособена за да ги исполни барањата на Lexus“ и е ексклузивно понуден со хибридна погонска единица самополнач. 3-цилиндричниот 1,5-литарски бензински мотор е комбиниран со два (FWD) или три (E-Four AWD) електрични мотори, електронски CVT и пакет батерии NiMH.
Вкупната моќност е 136 КС и 185 Nm вртежен момент, надминувајќи го Toyota Yaris Cross за 20 КС и 65 Nm вртежен момент. LBX постигнува забрзување од 0-100 км/ч за 9,2 секунди. Варијантите FWD користат задна оска со торзионен сноп, додека моделите AWD имаат понапредно поставување со двојни рамења.
Производството на Lexus LBX е планирано да започне кон крајот на 2023 година, со првични испораки наменети за почетокот на 2024 година, првенствено фокусирани на европските пазари.