Новиот McLaren 750S дебитира како најбрз модел на брендот досега
Наследникот на моќниот McLaren 720S конечно пристигна, го носи името 750S и подобрува и усовршува многу аспекти на неговиот претходник
McLaren го претстави наследникот на 720S кој дебитираше на салонот во Женева во 2017 година – новиот McLaren 750S од 2024 година. Новиот модел на британскиот производител на суперавтомобили е најлесниот и најмоќниот сериски модел на McLaren некогаш направен.
Дефинитивно изгледа препознатливо, а причина за тоа е бидејќи не станува збор за целосна ре-имагинација на главниот столб на британската марка Super Series. Слично како што 650S беше еволуција на 12C, новиот 750S ги зема импресивните основи на автомобилот што го заменува и ги усовршува. Резултатот е полесен, помоќен и попривлечен суперавтомобил од McLaren, достапен од самото лансирање и во Coupe и во Spider варијанта.
Еволуција на 720S
Главните елементи се пренесени од 720S. Моторот останува 4.0-литарски V8 со двоен турбо полнач. Има монокок од карбон, а автомобилот го задржува хидрауличното поставување на системот на потпирање. Но, сè е усовршено за да се максимизира потенцијалот на 750S.
Моторот испорачува повеќе моќ отколку порано, тежината од шасијата е сведена на минимум, а суспензијата сега е најновата PCC III со олеснети компоненти и подобрена геометрија. Дополнително, 750S се одликува со побрз сооднос на управувањето и пумпа за помош за напојување. Со сето ова, McLaren тврди дека новите или променетите компоненти сочинуваат 30 проценти од 750S.
Минимално, но значително зголемување на моќноста
Во средината се наоѓа четирилитарскиот V8 McLaren M840T битурбо мотор. За 750S зголемениот притисок е зголемен, додека осветлените клипови на 765LT се додадени. Така, сега моторот испорачува 750 КС и 800 Nm вртежен момент.
Зголемувањето на моќта е само 4 проценти на хартија во однос на 720S, но бројките за моќност и вртежен момент сега го засенуваат оној на P1 што го прави 750S најмоќниот производствен модел на McLaren.
750S е наведен како само влакно побрз од неговиот претходник, потпомогнат од скратениот однос на конечниот погон, со време на спринт од место до стотка за 2,9 секунди. До 200 км/ч се стигнува за 7,2 секунди и 299 км/ч за 19,8 секунди.
Други подобрувања за дополнување на погонската централа вклучуваат полесен издувен систем со централен излез со подобрување на акустиката. Притоа, истиот е пригушен на некои места, а на други подобрен за да се создаде она што инженерите на McLaren го нарекуваат „поголемо крешендо при големи брзини на моторот“.
Намалена тежина
Големото достигнување на McLaren е заштедената тежина кај 750S. Британскиот производител на суперавтомобили тврди дека 750S води во сегментот со соодносот на моќност и тежина од 579 КС по тон – бројка што е навистина импресивна.
Мора да се земе предвид дека 750S е достапен со бројни лесни опции. На пример, додека стандардните седишта од карбон се 17,5 кг полесни од оние на основниот 720S, на располагање се „супер лесни“ седишта кои се уште 33 проценти полесни. Друга мерка за заштеда на тежина е одржувањето на совозачкото седиште фиксирано на место при што додавањето на прилагодливи шини е опција.
Сепак, стандарден дел од опремата се новите „ултра лесни“ тркала со 10 краци кои заштедуваат уште 13,8 кг, додека дури и инструмент кластерот и стаклото на шофершајбната се олеснети.
Резултатот е тежина од 1.281 кг или 1.389 кг со течности за купето во неговата најлесна форма. Spider, кој има тврд покрив што се извлекува, не се разликува премногу благодарение на тоа што карбонската конструкција е доволно цврста за да не бара дополнително затегнување. Spider тежи 1.326 кг, односно 1.438 кг со течности.
Подобрени Aero и Interior, плус нови опции за патека
750S ги позајмува карактеристиките во својот дизајн од 720S. Моделот се одликува со ревизии и во изгледот и аеродинамичката ефикасност. Новото, поголемо активно задно крило ја зголемува потисната сила при големи брзини и делува како DRS систем инспириран од F1 за да го намали отпорот при забрзување. Вратите имаат канали кои придонесуваат за севкупните способности за аеродинамиката и ладењето на 750S, а има и подлабок преден сплитер кој е дизајниран да не додава на надвиснувањето на автомобилот.
Во меѓувреме, системот за подигнување на предната оска е преработен за да овозможи распоредување за 4 секунди, наспроти 10 секунди на 720S. Внатрешноста е обработена во Alcantara, а има и опции за Nappa кожа.
Apple CarPlay доаѓа како стандарден дел од опремата, заедно со подобрена графика и подобра чувствителност на допир за централниот екран. Нов додаток на централниот дисплеј е и новиот McLaren Control Launcher. MCL им овозможува на возачите да ги зачуваат своите омилени конфигурации за аеродинамика, мотор, управување и менувач, овозможувајќи поголема персонализација на искуството во возењето.
Ако поставките на 750S за наменети за патеката преку опциите MCL не е доволно, сопствениците можат да одат чекор понатаму со новата надградба Brake Track. Следејќи го учењето од McLaren Senna, опцијата комбинира керамички дискови кои вклучуваат сопствена технологија за ладење инспирирана од F1. Во понуда се и пневматиците Pirelli P Zero Trofeo R наменети за тркачките патеки дизајнирани заедно со 750S. Тие ги заменуваат стандардните Pirelli P Zero или P Zero Corsa.