Новите светла на Ford проектираат сообраќајни знаци на коловозот
Ford работи на нова технологија каде фаровите ќе функционираат како проектори за прикажување информации директно во видното поле на возачот
Технологијата на head-up екраните им овозможува на возачите да продолжат да гледаат низ предното стакло, а притоа сè уште да можат да ја следат нивната брзина, навигациските раскрсници и други важни податоци. Но, најновата верзија на HUD технологијата на Ford не проектира клучни информации како сообраќајните знаци на делот од стаклото пред возачот, туку на самиот пат што се протега пред возилото.
Ford работи на нова генерација на LED фарови кои можат да обезбедат насоки и да покажуваат ограничувања на брзината со нивно проектирање на површината на патот. Исто така, тврди дека технологијата може да се користи за да им се помогне на оние што се надвор од автомобилот, како што се пешаците, со осветлување на премините или помагање на возачите да се движат околу велосипедистите осигурувајќи дека автомобилот не поминува премногу блиску.
Други корисни информации што може да се пренесат на патот вклучуваат временски податоци, како симбол на снегулка кога патиштата може да бидат замрзнати, податоци за сообраќајот и водичи кои ќе им помогнат на возачите да проценат дали паркинг просторот е доволно голем пред да се обидат да го заковаат автомобилот.
Технологијата се уште е во фаза на развој
„Она што започна како играње со светло за проектор и празен ѕид може да ги подигне технологиите за осветлување на сосема ново ниво. Возачот може да добие суштински информации без да има потреба да го тргне погледот од патот“, рече Ларс Јункер задолжен за напредни системи за помош на возачот во Ford Европа.
Со оглед на тоа што автомобилите стануваат се поголеми и поголеми, една друга уредна карактеристика би била предните светла да ја проектираат ширината на возилото. Тоа ќе му овозможи на возачот да сфати дали има доволно простор да се вклопи во паркинг место или низ празнина.
Ford не кажува кога ќе ги претстави фаровите со висока резолуција на сериски модел, но ќе дојде момент кога оваа технологија нема да биде ексклузивна само за луксузните автомобили. Компанијата нагласува дека неговата верзија на технологијата е сè уште во фаза на развој и можеби нема да биде достапна на секој пазар низ светот поради различните регулативи.