Opel Combo 4×4: Електрифицирана погонска иновација од Stellantis и Dangel
Stellantis во соработка со Dangel го трансформираше Combo во хибриден 4x4 со подигната суспензија и дополнителна заштита под каросеријата

Stellantis ја претстави освежената верзија на Opel Combo 4×4, развиена во соработка со француската компанија Dangel, специјализирана за AWD конверзии. Најголемата новост е замената на традиционалниот погон на сите тркала со електрифицирана задна оска – решение кое постепено ќе стане достапно и за останатите мали и средни комерцијални возила од брендови под Stellantis.
Хибриден дизел со електричен заден погон
Opel Combo 4×4 го задржува 1.5-литарскиот турбодизел мотор со 130 КС (96 kW), во комбинација со осумстепен автоматски менувач. Предните тркала се движени од моторот со внатрешно согорување, додека задната оска ја придвижува електромотор кога е потребно дополнително прилепување.
Електронска контролна единица автоматски го активира задниот електромотор при загуба на тракција, работејќи синхронизирано со прилагоден ESP систем. Возачите можат рачно да изберат меѓу два режима (Auto и Low), соодветно прилагодувајќи го вртежниот момент на задната оска за различни услови. Системот добива енергија од батерија со капацитет од 48 волти и 4,8 kWh, што го прави овој ван благо-хибриден дизел.
Слична технологија веќе е применета кај Jeep Avenger 4Xe и Alfa Romeo Junior Ibrida Q4, но кај нив електричниот заден погон е комбиниран со благохибриден 1.2-литарски бензински мотор.
Подготвен за тежок терен
Конверзијата вклучува и подигнување на суспензијата, зголемувајќи го клиренсот за 90 mm (3,5 инчи), со што се подобрува оф-роуд способноста. Dangel дополнително ги зајакнува клучните компоненти како што се моторот, менувачот и резервоарот за гориво, овозможувајќи му на Opel Combo 4×4 да се справи со предизвикувачки терени и стрмни искачувања.
Достапност за повеќе модели на Stellantis
Како сестрински модел на Citroen Berlingo, Peugeot Partner, Fiat Doblo и Toyota ProAce City, Opel Combo 4×4 ќе може да ја добие конверзијата „4WD by Dangel“ во своите LCV и патнички верзии.
Покрај тоа, Dangel најави дека истата AWD конверзија ќе биде достапна и за средните комерцијални возила на Stellantis, како што се Peugeot Expert, Citroen Jumpy, Opel/Vauxhall Vivaro, Fiat Scudo и Toyota ProAce – како во дизел, така и во електрични варијанти.
Оваа електрифицирана AWD конверзија може да биде совршена основа за кампери подготвени за екстремни терени. Сепак, цената останува значаен фактор – според официјалната веб-страница, конверзијата „4WD by Dangel“ чини 9.250 евра (околу 9.600 долари) без даноци, што дополнително се надградува врз основната цена на возилото.