Opel Frontera Gravel: ЕВ SUV со авантуристички дух и офроуд изглед

Opel Frontera Gravel е робусен електричен концепт SUV со off-road изглед, дизајниран со помош на ентузијастите.

Во време кога повеќето SUV сопственици ретко кога ја напуштаат асфалтираната подлога, желбата да се изгледа спремно за офроуд авантури е посилна од кога било. Токму тука настапува новиот концепт на Opel – Frontera Gravel, верзија на електричниот SUV Frontera, развиена за да ја истакне робусната и „дива“ страна на моделот.

Создаден со поддршка од заедницата на ентузијасти

Frontera Gravel е дизајниран во дизајнерскиот центар на Opel во Риселсхајм, со вклучување на фидбек од офроуд заедницата и соработка со специјалистите за мотоспорт тјунинг BlackFish и XS. Иако концепт, моделот изгледа подготвен за сериско производство, со јасен фокус на визуелната подготвеност за авантура.

Меѓу уникатните додатоци се вбројуваат Thule Canyon XT кровен багажник, дополнителни LED светла на хаубата и покривот, предна витла, странична кутија за складирање, како и снегуланици прикачени на задните столбови. Возилото е поставено на 16-инчни Borbet CWE фелни со BFGoodrich теренски гуми, што дополнително го засилува офроуд изгледот.

Opel Frontera Gravel Concept

Мат финиш, портокалови детали и уникатен ентериер

Каросеријата е обвиена со мат фолија Desert Stone, во комбинација со црна хауба и кров. Портокаловите детали – на браниците, ретровизорите, кровниот багажник и логата – го дополнуваат динамичниот стил. Во внатрешноста, седиштата од микрофибер добиваат портокалови шевови, додека црната облога на покривот создава поспортски и авантуристички амбиент.

Електричен погон и „soft-roading“ можности

Иако изгледа како теренец, Frontera Gravel е базиран на електричната верзија со погон на предни тркала. Opel наведува дека автомобилот е доволно способен за „лесни офроуд авантури“, благодарение на низок центар на гравитација и добра испорака на вртежен момент.

Најмоќната варијанта располага со 154 КС и батерија од 54 kWh, што обезбедува домет до 400 km според WLTP. Иако не е подготвен за екстремен терен, Gravel е одличен избор за викенд патувања и посети на природни предели, особено доколку не барате нешто повеќе од чакал и лесна нераменост.

AWD останува во планови… за друг пат

Во моментов, верзија со погон на сите тркала (AWD) не е во понуда. Сепак, Stellantis веќе користи електрифициран заден мост кај други модели како Jeep Avenger 4Xe и Alfa Romeo Junior Ibrida Q4, и се очекува таа технологија да пристигне и кај Fiat Grande Panda 4×4. Тоа остава отворена врата за идна AWD Frontera изведба.

Дебитира на настанот XS Carnight

Frontera Gravel ќе биде претставен пред публика на 30 мај на настанот XS Carnight во Вертесе, Австрија. Иако официјално концепт, оваа верзија лесно може да прерасне во сериски модел кој би конкурирал на Dacia Duster со Dakar инспирација.

Како што истакна Ребека Рајнерман, потпретседателка за маркетинг во Opel и Vauxhall:
„Новата Opel Frontera веќе е автомобил кој се издвојува – робустна, практична и идеална за семејства и секојдневни авантури. Со концептот Frontera Gravel, ги поместуваме границите и испитуваме интересот за уште похрабра и послободна верзија.“

Поврзани вести

Back to top button