Освежениот ID.3 дебитира со променет екстериер и ентериер
Volkswagen го претстави фејслифтираниот ID.3 кој пристигнува со променет изглед на надворешноста и внатрешноста
Volkswagen го претстави освежениот ID.3 за кој тврди дека е втората генерација на електричниот хечбек, иако станува збор за фејслифт кој носи неколку промени со себе. Тоа впрочем и го потврди во соопштението истакнувајќи дека моделот добива „сеопфатна надградба“, наместо целосен редизајн.
ID.3 беше претставен пред помалку од четири години, така што воопшто не е стар. Сепак, тоа не ги спречи дизајнерите малку да ги освежат работите. Иако автомобилот е веднаш препознатлив, тој има нов преден браник со „оптимизиран“ довод. Изгледа малку покласично од претходно, а централниот довод сега е споен со изразени воздушни завеси, кои го подобруваат протокот на воздух околу предните тркала.
Една промена што не се истакнува веднаш е новата хауба, која лесно може да се занемари. Сепак, Volkswagen забележа дека „сега изгледа подолго бидејќи црната лента под шофершајбната е отстранета и вдлабнати делови од страните создаваат дополнителен впечаток на визуелно издолжување“.
Задниот дел изгледа како да е ист на прв поглед, но има малку ревидирани задни светла. Иако изгледаат практично идентично со нивните претходници, Volkswagen забележа дека елементите на отворот сега светат. Понатаму, стоп светлата создаваат X-облик додека има и динамични трепкачи.
И на крај, има нова Dark Olivine Green надворешност која „се залага за ексклузивност и врвна вредност“. Volkswagen вели дека „иридесентната металик боја има топол, златно-бисерен ефект и ги поддржува модерните, чисти контури на надворешниот дизајн“. Контрастот се достигнува со црниот покрив и мат сребрена облога.
Во однос на големината, новиот ID.3 е долг 4.261 мм, широк 1.809 мм и висок 1.562 мм со меѓуоскино растојание кое опфаќа 2.770 милиметри. Практично се пренесуваат сите тие димензии, но моделот е 6 мм понизок од неговиот претходник.
Елегантна кабина со поквалитетни и рециклирани материјали
Дежа ву дизајнот продолжува во кабината, но Volkswagen ги послуша сопствениците и направи неколку подобрувања. Покрај спортските материјали со повисок квалитет, ID.3 е опремен со нови акценти со мек допир, како и ажурирани врати со поголеми потпирачи за раце.
Купувачите ќе најдат и Artvelours Eco тапацир од микрофибер на седиштата и панелите на вратите. Тоа е материјал со елегантен изглед и VW вели дека „ткаенината е 71 отсто рециклирана, секундарна суровина добиена со рециклирање на пластичен отпад што претходно бил отстранет барем еднаш“.
Остатокот од кабината во голема мера се пренесува, но можеме да видиме нови централни отвори за проветрување со ознака „ID.3“. Купувачите ќе најдат и 5,3-инчен дигитален инструмент кластер и стандарден 12-инчен инфозабавен систем. Ним може да им се придружи head-up дисплеј со проширена реалност со инструкции за динамична навигација кои се чини дека се проектирани 10 метри пред возилото.
Други карактеристики вклучуваат систем за амбиентално осветлување во десет бои и капацитет на багажникот до 1.267 литри со склопени задни седишта. Моделот исто така може да биде опремен со асортиман на системи за помош на возачот, вклучително и адаптивен темпомат, помош во лента, помош за патување со автоматско менување на лентата и Park Assist Plus со мемориска функција која може да „репродуцира индивидуални, претходно научени маневри“.
ID.3, исто така, добива V2X технологија, која му овозможува на моделот да разговара со компатибилни возила и инфраструктура во радиус до 800 метри. Доколку се случат несреќи или опасности, може да се испрати предупредување за да се предупредат другите возачи.
Опсег на движење до 546 километри
Напојувањето се обезбедува со литиум-јонски батерии од 58 или 77 kWh. Првиот му дава на ID.3 Pro опсег на WLTP до 426 километри, додека вториот му овозможува на ID.3 Pro S да патува до 546 км со едно полнење.
Без оглед на тоа која батерија е избрана, моќноста ја обезбедува електричен мотор поставен одзади кој развива 204 КС и 310 Nm вртежен момент. Ова му овозможува на ID.3 Pro да забрза од 0-100 км/ч за 7,3 секунди, додека ID.3 Pro S ја исполнува истата задача за 7,9 секунди. Како што е кажано, двата модели имаат максимална брзина од 160 км/ч.
Кога ќе дојде време за полнење, ID.3 Pro може да достигне полнење од 5 до 80% за 35 минути со брз полнач од 120 kW. ID.3 Pro S има капацитет за полнење до 170 kW и ова му овозможува полнење од 80% за само 30 минути.
ID.3 2024 располага со можност за Plug & Charge, а Volkswagen истакна дека „двонасочното полнење ќе биде можно и дома во иднина во комбинација со соодветен систем за управување со енергијата во домот“. Ова ветува дека ќе биде одлично за потрошувачите бидејќи тие ќе можат да го користат својот автомобил за напојување на нивниот дом за време на прекини.
Новиот ID.3 пристигнува подоцна оваа година
Освежениот ID.3 беше достапен за нарачка во декември, а ID.3 Life започнува од 43.995 евра во Германија. Испораките се планирани да започнат во четвртиот квартал, а VW ќе започне со изградба на моделот во Волфсбург за да помогне да се задоволи побарувачката.
Исто така, Volkswagen потврди дека „се планира помала батерија за во иднина“. Како резултат на тоа, клиентите можеби ќе сакаат да се воздржат бидејќи се чини дека поевтин ID.3 е на хоризонтот.