Pagani Huayra Codalunga е „longtail“ варијанта во ограничена серија
По повеќе од две години работа со хомологација за глобална продажба резултатот е Pagani Huayra Codalunga, создаден од одделот Grandi Complicazioni и претставува омаж на одличните дизајни од 60-тите
Pagani ја направи Huayra Codalunga, „longtail“ варијанта на својот препознатлив суперавтомобил. Pagani го создаде овој модел по барање на двајца клиенти кои работеа со одделот Grandi Complicazioni на компанијата, кој е специјализиран за еднократни и ограничени модели за да го создаде новиот автомобил. Новата Huayra Codalunga е во исклучително ограничена серија, а Pagani ќе произведе само пет примероци, од кои сите се веќе продадени.
Автомобилот е инспириран од „longtail“ тркачите на Ле Ман од 1960-тите. Двајцата клиенти се обратија до Pagani во 2018 година за „продолжена“ варијанта, работејќи со компанијата повеќе од две години на финализирање на стилскиот концепт. Pagani потоа направи модели од една четвртина и целосна големина за да им ги покаже на клиентите пред да започне со производство.
Резултатот е Huayra Codalunga. Pagani вложи огромни ресурси во проектот за да се погрижи да се усогласи со глобалните регулативи, што е многу работа за само пет автомобили. Големиот заден капак на моторот крие моќен V12 кој развива 851 КС и 1.100 Nm максимален вртежен момент.
„Сите проекти на Pagani се раѓаат од визии и соништа, а некои од најкултните и најексклузивните автомобили на Pagani произлегуваат од визијата и соништата на клиентите“, рече Ханес Занон, комерцијален директор на компанијата во изјавата. „Pagani Automobili е способен да ги развива овие нарачани проекти за самохрани клиенти, слично како каросеристите во 60-тите, но во согласност со денешните меѓународни барања за хомологација“.
Продолжен, но препознатлив
Продолжен за 360 милиметри во однос на стандардниот Huayra, Pagani ја отфрли задната решетка на задната страна, што го изложува издувниот систем со титаниум обложен со керамика, тежок само 4,4 килограми. Завршува во заштитниот знак на Pagani со четири издувни цевки. Лесниот издув помага да се одржи максималната тежина на само 1.290 kg. Тоа е многу моќ во овој лесен суперавтомобил, кој користи напредни композитни материјали за каросеријата.
Pagani избра да користи само полу-материски или целосно мат фарби со неутрални бои. Внатре, има кожен/нубук тапацир и обработени алуминиумски компоненти. Внатрешноста е сложена и елегантна.
Секоја од петте наменски изработени Pagani Huayra Codalunga Longtail модели веќе има сопственик кој за ова задоволство морал да плати најмалку 7 милиони евра. Од Pagani не кажуваат кога сопствениците ќе ги добијат своите автомобили, но проектот сега е во својата четврта година, па сигурно станува збор за луѓе кои имаат големо трпение за своите уникатни возила.