Pagani Huayra Epitome е уникат и прв Huayra со рачен менувач
Еднократниот Huayra Epitome ги комбинира 6,0-литарскиот битурбо V12 мотор и мануелен менувач со седум брзини
Pagani го претстави еднократниот Huayra Epitome, пред неговото деби на Фестивалот на брзина во Гудвуд. Моделот е деклариран како врв на уличните автомобили на Pagani и е првата Huayra што е опремена со рачен менувач.
Почнувајќи од второто, Epitome има седум-степен рачен менувач од Xtrac. Од Pagani изјавија дека се одликува со „најновата спојка со троен диск за подобра трансмисија на вртежниот момент, со електронски управуван диференцијал и систем за спојување на статив добиен од тркање кој обезбедува поголема одзивност на моторот“.
Менувачот е поврзан со 6,0-литарски V12 со битурбо кој произведува 864 КС и вртежен момент од 1.100 Nm. Моторот од Mercedes-AMG му овозможува на моделот да постигне електронски ограничена максимална брзина од 350 км/ч.
Од друга страна, инженерите создадоа ревидирана геометрија на суспензијата што „го намалува застојот во забрзувањето, теренот при сопирањето и тркалањето во свиоците“. Epitome, исто така, е опремен со активен систем за суспензија што се одликува со „супер мек“ режим за дополнителна удобност на нерамни патишта.
Дизајн
Додека каросеријата од син карбон несомнено ќе привлече внимание, Epitome вклучува голем број уникатни допири. Особено, има нов преден браник со интегриран сплитер кој помага да се обезбеди зголемена потисна сила. Нему му се придружуваат поголеми доводи, нови внатрешни канали и ексклузивни единици за осветлување.
Одејќи поназад, има вентилирани предни браници и уникатен заден дел со интегрирано крило. Ним им се придружуваат аеродинамички оптимизирани капаци на задните светла и титаниумски издув со шест врвови.
Најдобрите точки се заокружуваат со внатрешноста обложена со карбон и монолитни тркала од алуминиум, кои имаат дизајн инспириран од купето Imola во сопственост на клиентот. Тие се обвиткани во гуми Pirelli P Zero Trofeo R и се исклучително лесни.
Huayra Epitome е резултат на повеќемесечна работа и сè беше овозможено од одделот Grandi Complicazioni на Pagani, кој работеше рака под рака со клиентот. Компанијата соопшти дека почетната фаза на концептуализација траела девет месеци, а била проследена со десет месеци дизајн и развој.