Париз 2018: BMW ја покажа серијата 3 на светот
BMW официјално ја претстави новата генерација на Серија 3, која го носи индексот G20. Автомобилот се разликува од својот претходник во својот нестандарден дизајн, како и во новата платформа
Основата на новата BMW „тројка“ е CLAR архитектуратата што се користи во повеќето модели на Баварците. Алуминиум, магнет и челик со висока цврстина се користат главно во каросеријата. Главниот приоритет во развојот е да се подобри динамиката, односно 55 килограми полесен автомобил и центарот на гравитација спуштен за 10 милиметри.
Дистрибуцијата на гравитацијата помеѓу двете оски е 50:50 идеална. Растојанието помеѓу двете оски е зголемено за 41 mm и достигнува 2.851 mm. Неговата должина е зголемена за 85 mm и достигна 4.709 mm, а ширината е 1.827 mm или 16 mm повеќе. Аеродинамиката е оптимизирана, со коефициент од 0,23.
Суспензијата веќе ги вклучува оригиналните хидраулични амортизери, кои ќе се користат и за основните верзии и за модификациите со M значката, кои се помали за 10 mm. Евентуално, ќе биде достапна и суспензијата со електронски контролирани амортизери.
Првично, новата Серија 3 ќе биде достапна со избор од три мотори во пет варијанти на моќност. Дволитарските четирицилиндерски бензински мотори на BMW 320i и 330i развиват 184 и 258 КС додека верзиите 318d и 320d се дизел со моќ од 150 и 190 КС. Единствената верзија со шест цилиндри погон ќе биде BMW 330d, која развива 265 КС.