fbpx

Париз 2024: Alpine го покажа A110 R Ultime и концептите A390_β и Alpenglow HY6

Alpine го искористи своето присуство во Париз да ја претстави најновата верзија на A110 R, заедно со концептите A390_β и Alpenglow HY6

Alpine, француската марка за спортски возила која е под закрилата на Renault, имаше мошне богат репертоар на годинешното издание на Салонот за автомобили во Париз. Францускиот бренд го прикажа најновото издание на култниот A110 кој го носи суфиксот R Ultime, а заедно со него и двата концепти – A390_β и Alpenglow HY6.

A110 R Ultime

A110 R Ultime дебитираше во Париз како верзија на спортското купе со високи перформанси, со ограничено производство од 110 единици. Моделот претставува продолжение на A110 R што дебитираше пред две години.

Најголемата надградба е засилениот 2,0-литарски четирицилиндричен мотор со турбополнач, кој произведува 350 КС и 420 Nm вртежен момент. Ова претставува зголемување од 50 КС и 80 Nm во споредба со A110 R.

Alpine A110 R Ultime

Ultime, исто така, располага со нов менувач за справување со дополнителниот вртежен момент, издувни цевки од титаниум Akrapovic, посилни сопирачки со би-материјални дискови на AP Racing и уште поостро поставување на шасијата со прилагодливи амортизери на Ohlins. Производителот на автомобили тврди дека спринтот од 0-100 км/ч се достигнува за 3,8 секунди (-0,1 секунди) со помош на Launch Control.

Ревидираната аеродинамика генерира 160 килограми дополнителна потисна сила при максимална брзина во споредба со A110 R Turini. A110 R Ultime исто така вози на нов сет на тркала со димензии 18 инчи напред и 19 инчи назад, обложени со лепливи гуми Michelin PS2 Cup.

Персонализација и цена

Друга точка на диференцијација за A110 R Ultime е највисокото ниво на персонализација, во спецификациите Atelier и Atelier Sur-Mesure. Atelier нуди 27 опции за бои за надворешноста и четири нијанси на Алкантара за внатрешноста заедно со други сопствени детали. Atelier Sur-Mesure додава уште 9 Алкантара опции и 10 нијанси на кожа со три техники за завршна обработка (вез, втиснување и плетенка на кожа).

Alpine A110 R Ultime

Со сето ова внимание на деталите, Alpine A110 R Ultime има цена од 265.000 евра, што е повеќе од двојно од цената од 105.000 евра на A110 R.

Сепак, купувачите кои сакаат да го поседуваат најскапиот Alpine досега, можат да ја изберат верзијата „La Bleue“ на фотографиите. Ова има ултра ограничено производство од 15 единици, со рачно изработени градиенти на надворешноста и кожна обвивка во внатрешноста, за неверојатна цена од 330.000 евра.

A110 R Ultime 1 |
A110 R Ultime 2 |
A110 R Ultime 3 |
A110 R Ultime 4 |
A110 R Ultime 5 |
    A390_β

    Alpine во Париз го покажа и концептот A390_β кој е најава за A390, целосно електричен брз кросовер што ќе се појави во производство во 2025 година.

    Идејата е да се понудат врвни возачки карактеристики со практичност на семеен автомобил. Но, никако не смее да се помисли дека станува збор кросовер или SUV. Alpine инсистира да го нарекува „спортски fastback“. Француската марка тврди дека А390 е дизајниран за секојдневна употреба, но може да се трансформира во „тркачки ѕвер“ кога ќе бидете расположени за такво нешто. Извршниот директор на Alpine, Филип Криф, оди чекор понатаму и го опишува како „А110 со пет седишта“.

    A390_β има елегантна силуета, динамични пропорции, прозорци без рамка и заоблено задно стакло, што го прави повеќе да личи на подигнато купе отколку на кросовер. Единствените навестувања за неговата „вкрстена“ природа се повисокиот клиренс од вообичаеното и дискретната пластична обвивка околу лаците на тркалата.

    Високо-технолошките LED светлосни единици со осветлени триаголници се инспирирани од концептот Alpine Alpenglow од 2022 година. Од друга страна, карактерните линии на силно извајаниот профил потсетуваат на A110. Alpine ја избра нијансата Bleu Specular за надворешноста, во комбинација со црни акценти.

    Аеродинамиката беше очигледно приоритет. Напред, има микро-перфорирана решетка, странични топчиња и „летечки мост“ на хаубата. Назад, се истакнува задницата и активните аеро елементи на дифузорот и задните светла, кои можат да се протегаат за 80 милиметри за да го намалат отпорот. Потоа, тука се тркалата, со димензии 22 инчи напред, 23 назад, со дизајни инспирирани од снегулките.

    Дизајн

    Иако A390_β може да биде ревијален автомобил, Alpine вели дека 85 проценти од неговиот дизајн ќе се пренесе на серискиот модел. Ова остава простор за некои намалени карактеристики, најверојатно фокусирани на поконвенционално осветлување, браници, тркала и внатрешни допири.

    Alpine A390_β

    Што се однесува до кабината, изгледа како од научно-фантастичен филм. Футуристичкото седиште на возачот се менува помеѓу две позиции, кокпитот има атмосфера на вселенско летало, а подот имитира карпести формации. Сепак, повеќето од овие карактеристики ќе исчезнат во корист на попрактичен распоред со пет седишта со помалку сложени дизајни за сериската верзија.

    Што се однесува до техничките работи, Alpine ги држи нејасни. Тие потврдија дека A390 ќе има двојни електрични мотори за погон на сите тркала и систем Active Torque Vectoring, но сè уште нема информации за бројките на моќноста или опсегот. Она што го знаеме е дека ќе вози на архитектурата AmpR Medium, во основа ребрендирана верзија на CMF-EV платформата што се наоѓа под Renault Megane E-Tech, Scenic E-Tech и Nissan Ariya.

    Alpine A390 ќе биде вториот од трите модели „Dream Garage“, кој ќе му се придружи на жешкиот хечбек A290.

    A390_β 1 |
    A390_β 2 |
    A390_β 3 |
    A390_β 4 |
    A390_β 5 |

      Alpenglow HY6

      Alpine го продолжува развојот на својот концепт на водород со Alpenglow HY6. Најновата еволуција на хиперавтомобилот се одликува со нов водороден V6 погон кој произведува двојно поголема моќност од неговиот претходник со четири цилиндри HY4, заедно со малку рафинирана надворешност.

      Концептот предвидува идно учество во трки на издржливост, но како можност се смета и верзијата за сериско производство.

      Започнувајќи со целосно новиот погонски агрегат, 3,5-литарскиот V6 со твин-турбо беше развиен од Alpine, испорачувајќи импресивни 740 КС и 770 Nm вртежен момент. Моторот има четири брегасти вратила кои се управуваат со синџир, 4 вентили по цилиндар и работи исклучиво на водород. Горивото се складира во гасовита форма во три резервоари за водород под висок притисок со капацитет од 2,1 килограми. Моќта се пренесува на задната оска преку шестстепен секвенцијален Xtrac менувач.

      Покрај новото водородно „срце“, Alpenglow HY6 има неколку стилски ажурирања, што придонесува за порафиниран надворешен изглед. Забележителни промени ги вклучуваат дополнителните доводи на хаубата и редизајнираната задна палуба со проѕирен капак на моторот и поконвенционално задно крило.

      Планови

      Каросеријата е целосно изработена од карбон и е долга 5,20 метри, што придонесува за егзотичните пропорции. Францускиот хиперавтомобил ја задржува стаклена градина со обвивка, футуристичките молњи и проѕирните сечила на неговиот претходник, што го прави да изгледа како тркач на Ле Ман од иднината.

      Alpine Alpenglow HY6

      Референците за мотоспортот не се случајни, бидејќи Alpine ја притиска FIA да одобри учество на тркачки автомобили со водороден погон на 24 часа Ле Ман од 2028 година и натаму.

      Alpine навести и можна сериска верзија. Поконкретно, компанијата призна дека „развојната филозофија првично фаворизира верзија дизајнирана за трки, но може да се транспонира во сериско производство“. Во сличен контекст, главниот дизајнер на Alpine неодамна изјави дека брендот отсекогаш имал производна верзија на ум при дизајнирање на Alpenglow.

      Компанијата не навлезе во специфики за основата на Alpenglow HY6, освен што рече дека има „разни модификации и технички подобрувања“. Шансите се дека концептот се вози на верзија на шасијата Ligier LMP3 од прототипот на Alpenglow HY4 кој беше премиерно прикажан во мај 2024 година. Оригиналниот концепт Alpenglow што дебитираше точно пред две години на саемот за автомобили во Париз 2022 година, беше статичен приказ на возилото.

      Alpenglow HY6 1 |
      Alpenglow HY6 2 |
      Alpenglow HY6 3 |
      Alpenglow HY6 4 |
      Alpenglow HY6 5 |

        Поврзани вести

        Back to top button