fbpx

Peugeot 3008 и 5008 добиваат нов PHEV и ЕВ со подолг опсег

Новите електрични 3008 и 5008 користат батерии од 96,9 kWh, нудејќи опсег на возење до 700 километри со едно полнење

Peugeot ја прошири поставата на 3008 и 5008 во Европа, со додавање на PHEV и опциите за ЕВ погони со подолг домет, покрај благите хибридни и стандардни ЕВ модели. Веста доаѓа една година по дебито на Peugeot 3008 и шест месеци по дебито на 5008.

Plug-in хибридната поставка се состои од ажурирана верзија на 1,6-литарскиот турбо четири цилиндричен мотор PureTech и електричен мотор со 125 КС, сместен во седумстепен автоматски менувач со двојна спојка. Комбинираната моќност е 195 КС и 350 Nm вртежен момент, пренесен на предната оска.

Новиот PHEV можеби е помалку моќен во споредба со неговиот претходник со погон на сите тркала, но нуди подолг опсег на нулта емисија. Поконкретно, батерискиот пакет од 21 kWh овозможува опсег во ЕВ режим до 84 километри, со полнење за 2 часа и 45 минути. Возачот има пристап до три режими на возење – хибриден, електричен и спортски – со приоритет на перформансите или ефикасноста.

Истиот погонски агрегат е достапен и за поголемиот Peugeot 5008, со пократок електричен опсег само од 82 километри. Благодарение на пакувањето на архитектурата STLA Medium, новите PHEV имаат идентичен простор за багажникот со нивните батериски електрични возила и благи хибридни „роднини“.

Peugeot 3008 5008

Peugeot исто така го најави претстојното лансирање на верзиите „Long-Range 230 Electric“ на E-3008 и E-5008, крунисувајќи ги соодветните линии. Водечките електрични возила имаат корист од пакетот батерии од 96,9 kWh, што е повеќе од стандардната единица од 73 kWh.

Како резултат на тоа, тие постигнуваат импресивен опсег од 700 километри за Е-3008 и 668 километри за поголемиот и потежок Е-5008. Двата модели со долг домет 230 Electric се опремени со еден електричен мотор кој произведува 230 КС и се компатибилни со 160 kW DC полнење.

Компанијата гордо изјавува дека компактниот електричен SUV Peugeot E-3008 може да го заврши патувањето од Париз до Ница со две застанувања, во споредба со „најмалку три застанувања од сите негови конкуренти“.

Plug-in хибридите се веќе достапни за нарачка на повеќето европски пазари, додека електричните возила со долг домет треба да пристигнат набргу по нивното деби на Саемот за автомобили во Париз.

Поврзани вести

Back to top button