Peugeot ги покажа освежените 208 и e-208
Peugeot 208 беше најпродаваниот автомобил во Европа во 2021 и 2022 година, a со најновите ажурирања автомобилот станува уште попривлечен
Peugeot 208 беше доволно атрактивен самиот по себе, до толку што не му беше потребно ажурирање, но тоа не го спречи францускиот производител на автомобили да ја претстави фејслифтираната верзија на популарниот хечбек. Ажурирањата се многу повеќе од визуелните промени, давајќи му на новиот модел потенцијал да биде уште попопуларен од автомобилот што го заменува.
Дизајнерите на Peugeot ја започнаа својата работа со дотерување на предната табла на 208. За да го направат тоа, му го дадоа истиот светлосен потпис како оној кој дебитираше на хиперавтомобилот 9X8 кој се состои од три долги вертикални светлосни канџи кои се протегаат надолу и над сјајните црни влошки на браникот. Сите варијанти на 208 ги добиваат овие нови светла, но во GT, тие се прошируваат понатаму во целосните LED фарови кои исто така се ажурирани.
На друго место, фејслифтираниот 208 добива нова LED светлосна лента со „три поставени црвени канџи“. Сите верзии на 208 доаѓаат стандардно со сјајни црни ретровизори, додека купувачите ќе можат да избираат помеѓу седум бои на каросеријата составени од Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red и Vertigo Blue. Верзијата GT додава црни лакови на тркалата и опционален црн покрив.
Ентериер
Визуелните ажурирања ги заокружуваат новите дизајни на тркалата од 16 и 17 инчи, новите букви на предната, страничната и задната страна, како и дотерана внатрешност со нови ткаенини за седиштата, вклучувајќи црна Алкантара со шевови од зелена Adamit. Внатрешните надградби не застануваат тука. 10-инчниот дигитален инструмент кластер е стандарден кај моделите Allure и GT, додека 10-инчен инфозабавен екран сега се наоѓа во целата гама 208. Воланот исто така е ажуриран со новото лого на Peugeot, а моделите опремени со шестстепен мануелен менувач добиваат ново копче на менувачот.
Peugeot, исто така, го опреми новиот 208 со својот систем i-Connect како стандард, додека напредниот инфозабавен систем i-Connect се нуди како опција. И двете се контролираат преку новиот 10-инчен дисплеј кој вклучува безжичен Apple CarPlay и Android Auto. Моделите Allure и GT доаѓаат и со 3 USB-C приклучоци, помоќен безжичен полнач и предни и задни паркинг камери со висока дефиниција.
Погонски единици
По ова на ред доаѓаат погонските единици. Можеби најважниoт 208 од сите, целосно електричниот e-208, доаѓа опремен со батериски пакет од 51 kWh и електричен мотор со 156 КС. Тоа е доволно за домет од 400 километри според циклусот WLTP и стандардно вклучува еднофазен полнач од 7,4 kW, додека како опција е достапен трифазен полнач од 11 kW. Батеријата може да се полни од 20% до 80% за помалку од 25 минути од брз полнач.
Оние кои не сакаат да се одлучат електричното возило ќе можат да го купат 208 или во хибридна или во варијанта со внатрешно согорување. Хибридните модели имаат систем од 48 волти поврзан со бензинските мотори на компанијата PureTech со 100 КС и 136 КС, додека моделите исклучиво со внатрешно согорување се состојат од 1,2-литарски 3-цилиндричен со 75 КС и 1,2-литарски 3-цилиндричен со 100 КС. PureTech 75 има 5-брзински мануелен менувач додека PureTech 100 е опремен со 6-брзински мануелен менувач.
Многу безбедносни карактеристики исто така се стандардни во гамата, вклучувајќи адаптивен темпомат, автоматско сопирање во итни случаи, активно предупредување за напуштање лента, следење на мртвата точка и систем за предупредување за внимание на возачот.
Peugeot сè уште не ги објави деталите за цената или достапноста на новите 208 и e-208.