Peugeot го претстави електричниот E-408
Peugeot ја збогатува понудата на 408 со додавањето на целосно електричната верзија E-404 покрај хибридната, PHEV и верзијата со внатрешно согорување
Peugeot ја претстави целосно електричната верзија на својот кросовер 408, додавајќи го E-408 во гамата која веќе им овозможува на купувачите избор помеѓу опции со внатрешно согорување, хибридни и plug-in хибридни погонски единици.
За разлика од некои електрични возила, кои им даваат на купувачите избор на неколку различни нивоа на моќност, Е-408 е достапен само со еден погон, барем при лансирањето. Се состои од единечен електричен мотор со 210 КС кој ги движи предните тркала, што го прави E-408 подобар од помалиот E-308, но најновиот 408 е помалку моќен од постоечкиот 408 PHEV со 225 КС.
E-408, исто така, добива малку поголема батерија од E-308, иако е сè уште мала во споредба со пакетите за напојување што се вградени во повеќето ЕВ со компактна големина. Peugeot ја вгради батеријата од 54 kWh под подот на E-308, што на двете верзии на отворот и на караванот им дава опсег од околу 400 километри. Е-408 добива нешто поголема единица од 58,2 kWh што помага да се зголеми досегот до 453 километри. Дополнувањето од 20-80 проценти трае 30 минути, а Peugeot го опреми E-408 со вграден полнач од 11 kW за приклучоци за наизменична струја.
Купувачите можат да го специфицираат својот E-408 во Allure или GT ниво на опременост, а GT го оправдува својот премиум статус со LED Matrix фарови, „хендсфри“ електрична задна врата, амбиентално осветлување и технологија за помош на возачот на Ниво 2. Но, и двете верзии доаѓаат со комплет како безжична двозонска клима на Apple CarPlay и топлинска пумпа, плус планер за патувања вграден во системот за навигација и апликација за полнење на паметни телефони за да се искористи максимумот од диди батеријата.