Peugeot го претстави новиот E-208 GTi

Peugeot го претстави електричниот E-208 GTi со 276 КС, ретро дизајн и спортска динамика и воедно е најбрзиот GTi досега

По шестгодишна пауза, легендарниот GTi беџ се враќа во понудата на Peugeot – и тоа за првпат во целосно електрично издание. Новиот Peugeot E-208 GTi беше претставен на трката „24 часа Ле Ман“ во Франција, носејќи ја динамиката и стилот на класичните GTi модели во нова, електрифицирана ера.

Најбрзиот GTi досега – и прв целосно електричен

Peugeot гордо истакнува дека E-208 GTi е нивниот најбрзо забрзувачки GTi модел досега. Благодарение на електромоторот од 276 коњски сили (206 kW) и 345 Nm вртежен момент, автомобилот забрзува од 0 до 100 km/h за само 5,7 секунди. Тоа го прави побрз не само од претходните GTi верзии, туку и од сите електрични Mini JCW модели – чии најсилни верзии се поспори за 0,2 секунди.

Peugeot E-208 GTi

Изграден на проверена платформа

Моделот е поставен на еволуирана верзија на e-CMP платформата на Stellantis, истата што ја користат Fiat 600e и Alfa Romeo Junior. Неговата техничка блискост со Alfa Romeo Junior Veloce и Abarth 600e Scorpionissima значи дека дели многу од нивните спортски ДНК, но Peugeot додава свои фини прилагодувања во динамиката и дизајнот.

Дизајн инспириран од легендата 205 GTi

Со спуштање на суспензијата за 30 mm, проширена трага од 56 mm напред и 27 mm назад, и 18-инчни тркала со дизајн што потсетува на легендарниот 205 GTi 1.9, новиот E-208 GTi визуелно ја продолжува славната традиција. Црвените детали на маската, фаровите, сопирачките и проширените крила, го зајакнуваат спортскиот карактер.

Внатрешност со ретро дух и спортска динамика

Во кабината доминираат спортски седишта со црвени ленти, црвено амбиентално осветлување, спортски ремени, килими и декоративни шевови – сите елементи што го реинтерпретираат духот на класичните GTi модели. Покрај визуелната привлечност, новиот модел добива и модифицирани амортизери и пружини, нов заден стабилизатор, како и специјално развиени Michelin Pilot Sport Cup 2 пневматици за подобро држење на пат.

Peugeot E-208 GTi

Перформанси и автономија

Иако динамичноста е на високо ниво, E-208 GTi не блеска по прашање на автономија. Со батерија од 54 kWh (бруто), автомобилот нуди реален опсег до 350 километри (WLTP) – нешто пониско од Mini JCW Electric кој достигнува и до 400 km. Брзото полнење од 20 до 80% трае помалку од 30 минути, а Peugeot додава и можност за V2L (Vehicle-to-Load) како стандард, нешто што конкуренцијата сè уште го нема.

Наследник достоен на иконата?

Peugeot вели дека ова не е само електричен автомобил со GTi беџ, туку вистински наследник на иконите како 205 GTi. Дали возењето ќе го оправда тоа, останува да видиме кога моделот ќе пристигне на пазарот подоцна годинава. Се очекува почетна цена од околу 36.000 фунти (приближно 42.000 евра), што ќе го позиционира меѓу главните ривали во премиум електричниот хечбек сегмент.

Поврзани вести

Back to top button