Peugeot ја враќа ознаката GTi за своите електрични возила
Шефот на Peugeot сака новиот e-208 GTi да воспостави врска помеѓу патничките и тркачките автомобили на француската марка

Францускиот производител Peugeot официјално објави дека работи на GTi верзија на својот популарен електричен хечбек e-208. Ова ќе биде прв перформансен електричен модел на брендот, насочен кон возачи кои бараат електрификација без компромиси во возното искуство.
Враќање на легендата: GTi за новата ера
Во интервју за Autocar, извршниот директор на Peugeot, Ален Фавеј, потврди дека GTi брендот ќе биде ревитализиран преку електричниот e-208. Ова е стратешки чекор за да се поврзе богатото спортско наследство на Peugeot (вклучувајќи го и учеството во Светското првенство во издржливост) со идните модели.
„Сакаме да ја негуваме репутацијата на Peugeot за возење со чувство. GTi ќе биде поврзан со возните сензации, без разлика дали возите сами или сте патник“, истакна Фавеј.
Што можеме да очекуваме од e-208 GTi?
Иако деталите се сè уште малку, се шпекулира дека е-208 GTi може да користи погонски компоненти од Abarth 600e – што значи преден мотор со 237 КС и Torsen диференцијал за подобро држење на патот.
Бидејќи e-208 е помалиот брат на Abarth 600e, очекувањата се дека ќе биде поагресивен и побрз, веројатно со забрзување 0-100 км/ч за помалку од 6 секунди.
Дали ќе има и бензински GTi модели?
Фавеј не ги исклучи и класичните бензински GTi верзии доколку клиентите покажат интерес.
„Започнуваме со e-208, но слушаме што сакаат нашите клиенти. Не исклучуваме и други изведби под GTi обележјето“, додаде тој.
Кога ќе го видиме e-208 GTi?
Peugeot најавува дека моделот ќе биде лансиран „што е можно поскоро“, што укажува на можно претставување во 2025 или 2026 година.
Ова е јасен сигнал дека Peugeot не сака да ги запостави своите спортски корени, дури и во ерата на електромобилноста.