Помладите клиенти на VW Group возат Seat
Најновата студија за клиентите на VW Group покажа дека возраста на потрошувачите на индивидуалните брендови на гигантот останува на претходните нивоа
Seat привлекува помлади купувачи на автомобили во рамките на групата – тие се во просек 10 години помлади од оние кои избираат VW или Skoda. Истражувањето е направено во Европа, a главната тежина е развиена во западниот дел на континентот.
Друга интересна карактеристика на шпанскиот бренд е дека помладите корисници претпочитаат понапредна технологија за нивниот нов автомобил. Оваа информација била од клучните во резултатите на пазарот со цел да се одобри следниот чекор во технолошка еволуција на брендот.
Резултатите покажуваат дека корисниците на Seat се оние кои најчесто ги користат Android Auto и Apple Car Play системите во автомобилот, тврди директорот на дигитални проекти на шпанскиот бренд Фабијан Симер. Тој, исто така, јасно стави до знаење дека нема да има промени во стратегијата на VW Group во блиска иднина – најновите дигитални решенија ќе се појават во моделите на Seat, бидејќи клиентите на брендот брзо реагираат на нив.