Porsche 911 S/T во чест на 60-годишнината на 911
Porsche ќе направи само 1.963 911 S/T инспирирани од тркачката верзија на 911 S од 60-тите и 70-тите години
За Porsche оваа година е специјална. Германската марка слави 70 години постоење, но исто така ја слави и 60-годишнината од лансирањето на својот најпознат модел – 911. Така, во чест на својот најпознат спортски автомобил, ќе произведе лимитирана варијанта која во основа ќе биде вистински празник за љубителите на Porsche.
Моделот, наречен 911 S/T, го комбинира 4,0-литарскиот, атмосферски шестцилиндричен мотор со 525 КС со шест-степен мануелен менувач со близок сооднос и подесување на шасијата која е повеќе фокусирана на патот. Покрај тоа, ќе добие и неколку специјално дизајнирани лесни делови за да го направи најлесниот Porsche 911 од генерацијата 992 кој се наоѓа на продажба.
911 S/T е посебен како модел и поради тоа што Porsche за првпат вградува рачен менувач на моторот кој се наоѓа кај 911 GT3 RS. За да се осигура дека менувачот одговара на неверојатните перформанси на моторот, тој е дизајниран со ексклузивна лесна спојка.
Покрај тоа, хаубата, покривот, предните браници, вратите, задната оска и панелот на подвозјето се направени од пластика засилена со карбон. Добива и магнезиумски тркала, керамички композитни сопирачки, литиум-јонска батерија за стартување и лесно стакло.
Сите тие модификации, покрај намалената изолација и отстранувањето на управувањето на задните тркала, значат дека 911 S/T тежи само 1.386 килограми или 32 кг помалку од 911 GT3 Touring.
Перформанси
Во комбинација со моторот, тие заштеди на тежина значат дека 911 S/T ќе може да забрза од место до „стотка“ за само 3,7 секунди, пред да достигне максимална брзина од 300 км/ч. Сепак, оваа ограничена верзија не е навистина дизајниран за тркачката патека.
Тој карактер фокусиран на патот и неговата инспирација се причината зошто автомобилот ги нема истите крила и агресивната аеродинамична опрема како 911 GT3 RS. Како омаж на 911 ST од доцните 60-ти и раните 70-ти, класичниот тркач имаше модификации на шасијата, тркалото, моторот и каросеријата, но немаше агресивни аеродинамички помагала.
Како и неговиот предок, новиот 911 S/T ќе го носи оригиналниот грб на Porsche и ќе се нуди со посебна историска боја. „Heritage Design Package“ ќе им овозможи на купувачите ексклузивен пристап до тркалата во боја Shore Blue Metallic и Ceramica. Дополнително, на вратата ќе добие и тркалезно поле во кое возачите ќе можат да постават кој било број од 0 до 99.
Ентериер
Внатрешноста на 911 S/T игра на истите теми од историјата и леснотијата како и надворешноста. Моделот стандардно доаѓа со спортски седишта од карбон, а прилагодливите седишта се бесплатна опција. Во чест на ретро дизајнот, центрите на седиштата се обработени со ткаенина и имаат препознатливи „олд скул“ ленти. Покрај тоа, сите значки „911 S/T“ внатре се завршени во златна боја.
Porsche ќе направи само 1.963 примероци од автомобилот, во чест на првата година на производство на легендарниот спортски автомобил. И оние малкумина среќници кои ќе можат да се пофалат со овој модел, Porsche Design им нуди и ексклузивен часовник, наречен Chronograph 1 – 911 S/T. Има алуминиумско куќиште, а исто така е дизајниран да биде што е можно полесен.
Porsche 911 S/T ќе го има своето јавно деби на Rennsport Reunion 7, што ќе трае од 28 септември до 1 октомври.