fbpx

Porsche го претстави новиот 911 Dakar

Откако беше потврдено името Dakar за новата 911 верзија, Porsche го претстави најновиот додаток во портфолиото на својот најпопуларен модел

Porsche го издигнува својот најпознатиот модел до нови височини со верзијата Dakar, авантуристички 911 со погон на сите тркала кој може лесно да го замени асфалтот со земјените патеки.

Производствениот Dakar изобилува со карактер, особено кога е опремен со опционалниот пакет Rally Design кој зема витални знаци од пионерската конкуренција со погон на сите тркала 911 кој дојде до победата во 1984 година на Релито Париз – Дакар и го отвори патот за суперавтомобилот 959.

Porsche 911 Dakar

Централно место во карактерот на 911 Dakar од 223.450 долари е неговата висина на возење, која е поголема за 50 милиметри во однос на останатите 911 со погон на сите тркала и може да се подигне уште 30 мм. Porsche вели дека off-road режимот „High Level“, кој се активира преку ротирачкиот контролер на воланот, му дава на Dakar  слично ниво на растојание од подлогата и агол на превртување на некои обични теренци и е достапен со брзини до 170 километри на час, по што се враќа на нормална висина.

Оф-роуд дизајн

Теренскиот модел е исто така дизајниран да ја максимизира влечната сила во ситуации со ниско прилепување, додека друг нов режим на Porsche го нарекува „Rally“ е поставен за лабави, нерамни површини и испраќа поголем дел од својата моќ на задната оска. Двата режима имаат Rally Launch Control, што овозможува 20 проценти лизгање на тркалата кои се обложени со 245/45 ZR19 и 295/40 ZR20 Pirelli Scorpion гуми за сите терени со блокови на шарите со длабочина од 9 мм.

За жал, овие теренски гуми го принудија Porsche да наметне ограничувач за 240 км/ч, што го прави Dakar најбавниот 911 со глобални спецификации од 1983 година. Но, нема сомнение дека Dakar би одел побрзо ако Porsche го дозволи тоа. 3.0-литарскиот битурбо шестцилиндричен е извлечен од 911 Carrera 4 GTS од 309 км/ч и испраќа 480 КС и 570 Nm вртежен момент преку осумстепениот PDK пренос.

Инженерите одлично си ја завршија работата

Времето на Dakar од 3,4 секунди за спринтот до 100 км/ч е само една десетина помалку од бројот на Porsche за GTS и импресивно со оглед на тоа што тие Pirelli Scorpions не се дизајнирани за тркачки стартови. Уште поизненадувачки со оглед на тоа што Dakar е исполнет со опрема како што се управувањето на четири тркала и динамични држачи за моторот, е тоа што максималната тежина од 1.611 кг доаѓа на 7,3 кг од GTS, и покрај тоа што GTS не содржи ниту една од овие карактеристики како стандард.

Но, Porsche работеше напорно за да ја намали тежината на Dakar, заменувајќи го електричниот заден спојлер со фиксна верзија, вградувајќи ја лесната пластична хауба засилена со карбон од GT3, потенко стакло, спортски седишта наместо потешки удобни столчиња и целосно ги исфрли задните седишта.

Таквите карактеристики може да се најдат на кој било RS 911, но зголемената висина на возењето, црвените, алуминиумски куки за влечење, продолжетоците на калникот и ролерот, цврстата облога на каросеријата од нерѓосувачки челик и заштитните мрежести решетки над доводите за воздух прават Dakar значително да се разликува од RS. Исто така, клиентите ќе можат да го комплетираат 911 Dakar со Rally Design Package.

Porsche ќе произведе само 2.500 примероци

Овој пакет во Германија чини 26.061 евра, носи двобојна Бела и Енцијан Сина боја, црвени и златни ленти, бели тркала, црвена лента за задно светло и натпис „Roughroads“ на вратите. Купувачите исто така можат да изберат индивидуален тркачки број помеѓу 0-999.

Други поевтини опции специфични за Dakar се бојата Shade Green и оф-роуд багажникот/корпата на покривот. Способен да држи до 42 кг опрема како што се резервни канистри за гас и вода и лопати, тој е опремен со светло на покривот што се исклучува од наменскиот штекер од 12 волти. Како опција е достапен и шатор кој може да се монтира на  покривот, а секогаш е достапен хронографот Porsche Design Dakar во стандардни и Rally Design елементи.

Porsche 911 Dakar

Porsche ќе произведе само 2.500 примероци на 911 Dakar. Разновидноста и чистата новина на моделот – ова е првиот навистина различен 911 по долго време – значи дека ќе биде тешко да се стигне до овој автомобил.

Поврзани вести

Back to top button