fbpx

Porsche го претстави новиот и целосно електричен Macan EV

Втората генерација на Macan се оддалечува од бензинските мотори и целосно ја прифаќа електричната енергија

Целосно новиот Porsche Macan премиерно е претставен, и за прв пат досега, тој е целосно електричен. Porsche веќе има искуство со други електрични возила, но овој модел е особено важен бидејќи ја означува првата моделска серија во својата постава која преминува од внатрешно согорување на електричен погон.

Како таков, Macan ќе пристигне на пазарот во втората половина од годината со голем број уникатни карактеристики наменети да го направат подеднакво добар како и верзијата на Macan со внатрешно согорување.

Porsche Macan EV

Од дизајнерска перспектива, новиот Macan EV изгледа во голем дел како остатокот од семејството. Кога станува збор за големината, новиот електричен SUV добива зголемување бидејќи сега е поставен на Premium Platform Electric (PPE) архитектурата на Porsche. Електричниот SUV е долг 4.786 милиметри 58 мм подолг од Macan со внатрешно согорување. Исто така е 76,2 мм повисок со висина од 167,1 сантиметри и цели 224 мм поширок со ширина од 215,1 сантиметри.

Се одликува со наклонета линија на покривот слична на купе која нагло се спушта кон задниот дел, и широки браници кои ги кријат неговите ЕВ основи. „Со целосно електричниот Macan, го претставуваме првото Porsche каде ја претставуваме електричната ера на веќе воспоставениот идентитет на производот“, вели Мајкл Мауер, потпретседател на Style Porsche. „Новиот Macan е јасно препознатлив по својот бренд идентитет како дел од семејството производи на Porsche.

Porsche Macan EV

Поголемиот отпечаток на новиот Macan EV резултира со зголемен внатрешен простор. Задните патници сега добиваат повеќе простор за нозете, а секој нов Macan нуди и дополнителни 4,4 кубни метри простор за складирање во споредба со верзијата со согорување. Од овој дополнителен товарен простор, 2,9 кубни стапки се наоѓаат под хаубата во втората мала преграда.

Нова електрична архитектура

Секој Macan EV доаѓа со погон на сите тркала благодарение на електричниот мотор на секоја оска. Тие се напојуваат со батериски пакет од 100 kWh од 800 волти, кој има ажурирана хемиска мешавина и дизајн во споредба со Taycan. Интегрираниот систем за управување со батерии овозможува DC полнење до 270 kW. Во реални услови, доколку се најде полнач што може одржливо да испорачува таков капацитет, тоа може да ја зголеми состојбата на полнење на Macan EV од 10 проценти на 80 проценти за само 21 минута.

Porsche Macan EV

Системот за управување со батерии исто така може да ја третира батеријата од 800 волти како да е пар батерии од 400 волти. Според Porsche, тоа би требало да го забрза времето на полнење на станиците за полнење од 400 волти. И Macan 4 и Macan Turbo се очекува да имаат опсег од над 480 километри, но бројките ќе бидат објавени подоцна оваа година. Батеријата може да се полни со максимална брзина од 240 kW при сопирање до 0,5 gs. Интересно е тоа што нема режим на возење со една педала и автомобилот нема сам да застане при мали брзини.

Технологија

Porsche го носи својот технолошки пакет во внатрешноста на Macan ниво подалеку во однос на претходните автомобили. На пример, тој е достапен со три екрани на контролната табла. Има 10,9-инчен инфозабавен систем во средишната позиција, уште една идентична 10,9-инчна единица достапна пред совозачот, а сетот го комплетира 12,6-инчен дисплеј со информации за возачот.

Информативниот екран за возачот може да биде опремен и со зголемена реалност, иако е различен тип од она што го користат некои други возила. Ги прикажува насоките на сликата што му се појавува на возачот на растојание од 10 метри и одговара на големината на 87-инчен дисплеј. Згора на тоа, очекувајте и интеграцијата на Android Auto и Apple CarPlay да завршат како дел од екранот со проширена реалност. Се разбира, за оние кои претпочитаат потрадиционална контролна табла, инфозабавниот систем се одликува со минималистички режим.

Погонски опции

Брзината е нешто што природно го поврзуваме и со Porsche и со електричните возила, а Macan, очекувано, го следи тој тренд. Ќе дојде во две верзии при лансирањето, Macan 4 и Macan Turbo, со што подоцна ќе пристигнат повеќе верзии. Основниот Macan 4 произведува 408 КС (300 kW) и 648 Nm вртежен момент и од место до „стотка“ стигнува за 5,2 секунди пред да достигне максимална брзина од 220 км/ч. Двете верзии можат ефективно да се претворат во кросовер со погон на задните тркала со испраќање на целата моќност само на задните гуми. Оваа верзија, според Porsche, ќе има опсег на движење помеѓу 516 – 613 километри, односно 665 – 784 километри во градски услови.

Porsche Macan EV

Сепак, Turbo е значително поатлетски. Тој произведува 639 КС (470 kW) и вртежен момент од 1.128 Nm. Тоа е доволно за максимална брзина од 260 километри на час и за забрзување од место до „стотка“ за само 3,3 секунди. Опсегот на движење на Turbo e помеѓу 518 – 591 километри, односно 670 – 765 километри во градски услови.

PTV

Porsche вклучува голем број функции кои му помагаат да остане во чекор и во свиоците. Секој Macan е опремен со заден диференцијал Porsche Torque Vectoring (PTV). За купувачите на Macan Turbo, постои верзија наречена PTV Plus, која е уште понапредна варијанта на оваа технологија која му овозможува на задниот мотор да функционира како заклучен диференцијал. Дополнително, двата модели нудат управување со четири тркала, овозможувајќи им на задните гуми да се вртат до пет степени во која било насока за да се подобри стабилноста при голема брзина или свиоци со мала брзина.

Понатаму, и Macan 4 и Macan Turbo се нудат стандардно со воздушен систем на потпирање. Секој агол има систем со два вентили кој овозможува подесување и на компресија и на враќање.

Porsche соопшти дека ќе започне да прима нарачки веднаш, а испораките се очекува да започнат во летото 2024 година.

Поврзани вести

Back to top button