Porsche го претстави освежениот 911 Carrera GTS со T-Hybrid погон
Porsche фундаментално го надгради иконскиот спортски автомобил, со што новата 911 Carrera GTS е првиот 911 опремен со хибридни перформанси
Porsche ја откри фејслифтираната постава на 911 за 2025 година и она што привлекува најголемо внимание е фактот што спортскиот автомобил за првпат добива хибридна помош во Carrera GTS.
Друга интересна новина е и тоа што 911 Carrera GTS не е достапен со рачен менувач. Всушност, не можете да купите нов 911 со рачен менувач по новиот фејслифт, но тоа не значи дека Porsche ги напушти целосно ентузијастите. Оваа опција би требало да се врати во 2026 година.
Но, пред да се случи сето тоа, фокусот е на GTS. Во 2024 година се потпираше на благо надградена верзија на 3,0-литарскиот битурбо мотор на тој автомобил. Но, овој пат добива свој уникатен третман на браникот со карактеристични, вертикално монтирани активни клапи и T-Hybrid верзија на моторот чиј волумен е зголемен на 3,6 литри.
T-Hybrid
Со оглед на дополнителните карактеристики, придобивките на моторот на хартија изгледаат оскудни: моќност од 485 КС што е само 3 КС повеќе од претходно и идентичен вртежен момент од 570 Nm. Но, во реалноста, новиот GTS треба да биде драстично поинаков од претходно.
Најпрво, ја отфрла старата битурбо поставка за едно турбо што може да се врти електронски за да се елиминира заостанувањето, а исто така ја користи енергијата од издувните гасови за полнење на батеријата од 1,9 kWh и 400 волти сместена во багажникот.
Таа батерија за возврат напојува еден електричен мотор стациониран во задолжителниот осумстепен PDK менувач. Тој испорачува 54 КС и 149 Nm вртежен момент, помагајќи и на погонската група на GTS да постигне вкупна системска моќност од 540 КС и 609 Nm.
Заборавете на споредбите со минатогодишниот модел, новиот GTS добива 911 Turbo карактеристики на моќноста, а не заостанува ниту со забрзувањето. Освежениот GTS достигнува до „стотка“ за 3 секунди, наспроти 3,3 секунди кај актуелниот GTS и 2,7 секунди кај базичниот Turbo.
Но, Turbo е со погон на сите тркала, а бројките GTS на Porsche се однесуваат на верзијата со погон на задните тркала. Porsche не кажува колку е побрз GTS со погон на сите тркала во споредба со автомобилот кој се придвижува на задната оска. Новиот GTS достигнува 312 км/ч, додека Turbo достигнува до 320 км/ч.
Нема ЕВ режим
Веќе беше познато дека првиот хибриден 911 нема да биде PHEV, одлука за која Porsche истакна дека е потребна за зголемувањето на тежината да се сведе на минимум.
Автомобилите GTS стандардно доаѓаат со спортски издув со две блиски издувни цевки и управување на задната оска, две компоненти кои се опционални кај помалите модели, плус 20-инчни предни и 21-инчни задни тркала. PASM адаптивните амортизери и падот на висината на возење од 10 милометри во однос на Carrera се исто така дел од пакетот и може да се надополнат со Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) систем за потпирање со електро-хидраулична контрола на тркалата.
911 Carrera
Моделите 911 Turbo со 580 КС, Turbo S со 650 КС и GT3 RS со 525 КС се пренесуваат непроменети од 2024 година, што значи дека ќе треба да почекаат некое време за да ги добијат визуелните и технолошките надградби од GTS и основната Carrera, единствениот друг модел од поставата на 911 кој доби освежување за 2025 година.
Како и во 2024 година, Carrera доаѓа само со PDK менувач со двојна спојка и не претрпе драматична трансформација како GTS. Нема хибриден пакет со моќност и електричен турбо, моќноста е зголемена од 385 КС на 394 КС, додека непроменет е максималниот вртежен момент од 450 Nm.
Подобрувањата во перформансите се минимални: од нула до „стотка“ се потребни 4,1 секунди или 3,9 секунди ако сте го одбрале пакетот Sport Chrono кој додава Launch Control. Овие бројки се за една десетина подобри од претходно. И максималната брзина се искачува на 295 километри на час.
Carrera S не добива освежување за 2025 година, но би требало да се врати во 2026 година и да ја врати опцијата за рачен менувач во гамата на 911. Извештаите кои точно ги предвидоа промените на Carrera сугерираат дека ќе добие слична нехибридна надградба што ќе ја зголеми неговата моќност од 450 КС на околу 460 КС.
Coupe, Cabriolet и Targa верзиите на новите Carrera и GTS се достапни уште од лансирањето, но можеме да очекуваме дека Porsche ќе ја прошири гамата со ажурирани верзии на T, Turbo и GT3 во следните три години, плус некои специјални модели слични на минатогодишните 911 S/T.
Matrix LED светла
Активните воздушни клапи на GTS, кои се затвораат за да ја подобрат аеродинамиката или се отвораат за да им дадат на предните радијатори студен воздух за време на употребата на патеката, и работат заедно со дифузерите на подвозјето, го разликуваат моделот од останатите во понудата. Но, другите промени ќе ви помогнат да ја забележите верзијата за 2025 година и на GTS и на Carrera.
Двете доаѓаат со LED Matrix фарови со четири точки на Porsche кои ги поврзуваат сите светлосни должности во единиците на светлата и се ослободуваат од посебните трепкачи и дневните LED светла. Има и нова задна решетка со капак со пет вертикални линии на секоја страна, а зборот Porsche подолу сега е осветлен и вграден во попречната светлосна лента што ги поврзува задните светла.
Carrera стандардно доаѓа со 19-инчни предни и 20-инчни задни тркала, но може да се опционираат со „20-ки“ и 21-инчни тркала, вклучително и 911 Carrera Exclusive Design тркала чии аеролопатки од карбон можат да го намалат отпорот при брзина. И купувачите на Carrera и GTS имаат можност да додадат Aerokit составен од Porsche SportDesign преден спојлер, странични прагови и фиксно задно крило.
Модернизација и отстапување од традицијата
Porsche одлучи да отстапи од некои традиционални вредности, па така освежените модели за 2025 година добиваат копче за стартување, слично како кај Taycan. Исто така, сите 911 купе модели сега доаѓаат стандардно со само две седишта, конфигурација претходно резервирана за моделите кои беа фокусирани на возачот како што се T (кој ја прескокнува 2025 година) GTS купе, GT2, GT3 и Turbo со Lightweight Пакет. Пакетот 2+2 и понатаму е достапен како опција без дополнителни трошоци.
911, исто така, добива целосно дигитален 12,6-инчен дигитален инструмент кластер за прв пат, кој нуди до седум различни стилови на дисплеј, иако природно, едниот ја карактеризира иконската поставеност со пет мерила со централен тахограф.
Кластерот дури може да го прикаже материјалот на Apple CarPlay до кој се пристапува преку гласовните команди на Siri, а другите технолошки надградби вклучуваат функција за видео стриминг за 10,9-инчниот екран за инфозабава кога автомобилот е паркиран, разладен полнач за паметни телефони и можност за користење апликации како Spotify и Apple Music без поврзување телефон.
Новата 911 Carrera може да се нарача сега како купе и кабриолет со погон на задните тркала. За 911 Carrera GTS, достапни се и погон на сите тркала и каросеријата Targa (исклучиво понудена со погон на сите тркала). Двете варијанти на модели се стандардно опремени со Porsche Doppelkupplung (PDK).