Porsche го претстави темелно освежениот Taycan
Porsche значително го подобри секој аспект на ажурираниот Taycan за оваа моделска година, а на пазарот пристигнува оваа пролет
Porsche Taycan премиерно беше претставен во 2019 година, што значи дека е на пазарот прилично долго време без големо ажурирање. Сега, големиот фејслифт пристигна и нуди повеќе моќ, повеќе технологија, подобар електричен хардвер и подобри перформанси.
Како што може да се очекува од едно возило на Porsche, фокусот е на перформансите, а германскиот производител испорача. Секој модел во линијата на Taycan забрзува побрзо од оној што го заменува. Основниот модел со погон на задните тркала го добива најголемото подобрување, достигнувајќи до „стотка“ за само 4,8 секунди или 0,6 секунди побрзо од она што може да го управува појдовната верзија.
Секако, автомобилот од основниот модел не е најбрзиот во поставата. Ни блиску. Таа чест оди кај Taycan Turbo S, кој го подобрува времето од 0-100 за 0,4 секунди, на 2,4 секунди. Тоа не само што го прави најбрзиот Taycan, туку Porsche вели дека тоа е најбрзиот сериски модел што некогаш го произвеле.
Затоа, не е изненадувачки што Taycan Turbo S сега е најмоќното сериско возило на Porsche до сега. Моделската 2025 година ќе забележи зголемување на вкупната моќност на системот, достигнувајќи импресивни 952 КС кога се користи контролата за лансирање.
Porsche вели дека работи напорно за да ги подобри моторите на секој модел на Taycan, а погонската единица на задната оска ќе има до 109 КС повеќе од сегашната верзија. Понатаму, возилата опремени со пакетот Sport Chrono добиваат копче „притисни за да помине“ кое на возачите им нуди привремено засилување до 95 КС за максимум 10 секунди истовремено.
Подобрена суспензија
Но, Porsche не беше фокусиран само на брзината на права линија. Секој ажуриран Taycan ќе биде опремен со адаптивна воздушна суспензија, а Porsche Active Ride суспензијата може да се нарача како опција за моделите со погон на сите тркала.
Системот го прави автомобилот поудобен и побрз. Porsche Active Ride работи на одржување на нивото на Taycan во секое време. Тоа значи дека апсорбира нерамнини за да ја оддржува удобноста на патниците, а истовремено го намалува превртувањето на каросеријата, рамномерно ја распределува тежината на возилото на сите четири тркала, подобрувајќи го држењето низ брзите свиоци.
Покрај тоа, сите модели ќе доаѓаат и со нови тркала кои се дизајнирани да ја подобрат аеродинамиката и гуми дизајнирани да го намалат отпорот при тркалање. При успорување при свиоци, Taycan исто така ќе може да ја поврати енергијата со брзини од 400 kW, над 30 проценти побрзо од сегашниот модел.
Полнење од 10 до 80% за само 18 минути
Побрзо полнење нема да се постигне само за време на сопирањето. Porsche вели дека еден од неговите фокуси за Taycan било полнењето. Неговиот систем од 800 волти ќе може да ја поврати енергијата до 320 kW, 50 повеќе од претходно. Тој вели дека исто така значително го проширил прозорецот за брзо полнење, што значи дека може да премине од 10 до 80 проценти од состојбата на полнење за само 18 минути.
Тоа ќе биде корисно бидејќи новата Performance Battery Plus на Taycan сега има капацитет од 105 kWh, наместо 93 kWh на актуелниот модел во заминување. Porsche сè уште не го откри официјалниот опсег на движење, но во својот тест во реалниот свет, откри дека најефикасниот Taycan година може да помине до 587 км со едно полнење – што е околу 191 километри повеќе од официјалниот рејтинг на сегашниот модел.
Од друга страна, ажурираниот Taycan ќе доаѓа стандардно со помош за промена на лента, греење на волан, амбиентално осветлување, електрични преклопни странични ретровизори со опкружувачки осветлување со огледало, нов систем за ладење, паметно управување со опсегот, фиока за паметни телефони, безжично полнење за уреди и многу повеќе.
Суптилни стилски измени
Надворешниот дизајн исто така е ажуриран со нови задни светла и фарови. Напред, системот за осветлување ќе има HD-Matrix дизајн со детална оптика. Назад, логото на Porsche е вградено во задната светлосна лента и ќе изгледа тродимензионално. Освежениот Taycan, исто така, ќе доаѓа со нови опции за бои, а моделите Turbo и Turbo S ги добиваат ексклузивните Turbonite акценти на Porsche за да се разликуваат од остатокот од гамата.
Внатре, автомобилот добива нов дисплеј со оптимизиран кориснички интерфејс кој содржи лост зад воланот за да ја направи употребата на технологии за помош на возачот поинтуитивна. Apple CarPlay е подлабоко интегриран во инфозабавниот систем, а новата видео функција во автомобилот овозможува пренос на централниот дисплеј и опционалниот екран за патниците.
Style Porsche исто така го изостри дизајнот и посилно ги диференцира моделите Turbo. Сите верзии на Taycan имаат уште пообемна листа на стандардна опрема и доаѓаат со најновата генерација на Porsche Driver Experience со подобрен концепт на дисплеј и контрола.
Сите три варијанти на каросеријата ќе се одликуваат со бројни модификации од датумот на лансирање – спортскиот седан Taycan, сестраниот Taycan Cross Turismo, кој е достапен со теренски пакет и спортскиот, но сепак практичен Taycan Sport Turismo.
Ревидираните верзии ќе пристигнат во центрите на Porsche од пролетта 2024 година.