fbpx

Porsche Macan EV ќе биде најспортскиот SUV во својата класа

Porsche го одложи лансирањето на електричниот Macan за 2024, но од компанијата потврдија дека новиот SUV ќе нуди одлични перформанси

Пазарното лансирање на целосно новиот Porsche Macan EV е одложено за 2024 година поради софтверски проблеми, но сега имаме повеќе информации за техничките спецификации на теренецот кои доаѓаат директно од Цуфенхаузен. Накратко, Macan EV ќе произведува до 611 КС од двојни електрични мотори, со батерија од 100 kWh со можности за ултра брзо полнење.

Веќе знаевме дека Porsche Macan EV ќе биде поставен на Premium Platform Electric (PPE) кој исто така ќе го поткрепи механички поврзаниот Audi Q6 e-Tron. Очекувано, Macan ќе биде опремен со два електрични мотори – по еден на секоја оска – кои ќе нудат погон на четири тркала. Единиците се надградени во споредба со Taycan, со распоред на магнет „двоен V“ и полупроводник од силициум карбид (наместо силикон). Според Porsche, тие промени ја зголемуваат ефикасноста и густината на моќноста на погонската група. Понатаму, предниот електричен мотор ќе се исклучи при крстарење, така што опсегот дополнително се подобрува.

Porsche потврди дека комбинираната моќност од двојните електрични мотори ќе биде 611 КС и 1.000 Nm вртежен момент. Овие бројки можеби се помалку од 761 КС и 1.050 Nm на Taycan Turbo S при прекумерно засилување, но тие се доста импресивни за сегментот на Macan. Варијантите со повисоки спецификации на Macan исто така ќе имаат корист од електронскиот диференцијал за блокирање на задната страна.

Што се однесува до батеријата, таа ќе има капацитет од 100 kWh, со технологија од 800 V и поддржува стапки на полнење од повеќе од 270 kW. Инженерите на Porsche не коментираа за опсегот, но ветија уште побрзо полнење од полнач од 400 V, овозможено со поделба на батеријата од 800 V на две половини.

Механички решенија за поспортско чувство

Антун Јансен, менаџерот на погонската група за новиот Macan, разговараше со Autocar каде истакна дека нивната цел за електричниот SUV е да бидат најспортски во својата класа. Во овој контекст, Доминик Хартман, менаџер за шасијата, откри распределба на тежината од 48% напред и 52% назад, благодарение на поставеноста на задниот мотор што е можно поназад на „перформансната задна оска“.

Macan

Macan ќе има нов вид амортизери со два вентили, кои ќе работат заедно со системот за управување со активна суспензија на Porsche (PASM) за подобрен комфор. Теренецот ќе може да ја намали висината на возењето кога е потребно, за подобра аеро и динамика на возење. Исто така, ќе се вози на пошироки гуми во споредба со неговиот колега со мотор на внатрешно согорување. Конечно, 15% зголемување на аголот на управувањето и до 5 степени на управување на задните тркала при брзини под 80 km/h (50 mph) ќе го направат поагилен.

Новиот Macan е еден од електричните возила кои моментално се во развој на Porsche. Тие ги вклучуваат електричните наследници на 718 Boxster и Cayman кои ќе дебитираат во 2025 година заедно со следната генерација на Cayenne, Panamera EV за 2026 година и нов предводник на теренец за подоцна.

Поврзани вести

Back to top button