Porsche претстави три иконски дизајни за новиот 911 Dakar
Porsche 911 Dakar дебитираше во ноември, a производителот ќе понуди визуелни облоги инспирирани од учествата на East African Safari релито
Porsche повторно навлегува во своите архиви и излезе со три визуелни пакети за новиот 911 Dakar кои се инспирација од историските рели автомобили на марката.
Кога Porsche го претстави 911 Dakar кон крајот на минатата година, исто така откри опционален Rallye Design Package за автомобилот што му дава изглед на автомобил со погон на сите тркала кој победи на релито Paris-Dakar во 1984 година. Но, ова ново трио винилни облоги ги зема своите знаци од рели автомобилите кои се натпреваруваа една деценија порано.
Графичките пакети се инспирирани од 911 возилата кои се натпреваруваа на East African Safari релито од 1971, 1974 и 1978 година и чинат многу помалку од пакетот за дизајн на Rallye ’84. Последниот чини 28.470 долари – иако тоа вклучува и бели тркала и внатрешното украсување со лажен велур Race-Tex – додека комплетот на налепници од 1978 година, највпечатливиот од новите три што ќе се понудат, е достапен во одделот Exclusive Manufaktur на Porsche за 7.510 долари. Другите два комплети се помалку комплицирани и може да се нарачаат преку Porsche Tequipment за 5.260 долари.
1971
Porsche не ја прифати идејата за дива графика за своите рели автомобили во 1971 година, така што таа година Safari машините се задоволуваа со едноставни црни налепници на хаубата, предните крила и вратите. Комплетот за 2023 година вклучува „19“ за вратата, што беше бројката на највисоко пласираните 911 на релито таа година. Полските возачи Собиеслав Засада и Маријан Биен се вратија дома петти.
East African Safari релито беше вистински убиец на автомобили, а само 16 од 99 учесници го завршија курсот за таа година, кој вклучуваше справување со три делници од 1.450-2.019 километри за само пет дена. Еден од нив беше шведскиот рели ас Бјорн Валдегард, кој ја мина границата на второто место и ќе беше прв доколку оштетената задна оска не го чинеше 72 минути.
1974
За разлика од возилата од 1971 година, тркачите од 74 година немаа црна хауба и горните браници, но тие добија широки сини ленти долж крилата веднаш под линијата на половината. Модерната верзија го испушта спонзорството Kuhne&Nagel и Nakufreight, а лентата е потесна за да се смета за ова, плус добива букви Porsche на дното на вратите.
1978
Бјорн се врати во 1978 година, но и неговата лоша среќа. Оштетувањето на суспензијата на неговиот автомобил, амортизерите и погонското вратило значеа дека тој мораше да се бори со четвртото место.
Најпрепознатливиот и веројатно најбараниот од новите графички пакети очигледно не го носи оригиналниот бренд Martini, но сепак останува прилично верен на дизајнот од 1978 година и го вклучува бројот 14 на трката на Вик Престон Јуниор кој ја спаси гордоста на Porsche завршувајќи како втор.