Porsche започна со производство на е-гориво
Porsche започна со производство на синтетички горива заедно со своите меѓународни партнери во Пунта Аренас, Чиле
Во моментов без дилеми изгледа дека батериските електрични возила се иднината на автомобилската индустрија, но никој не знае што со сигурност ќе се случи, особено ако последните три години се некакви индикации. Производителите на автомобили вложуваат сериозни ресурси батерии, но исто така истражуваат и други алтернативни технологии. Porsche инвестираше во синтетички горива и тие напори напредуваат.
Производителот на автомобили објави дека започнал со производство на синтетички горива во својата фабрика во Чиле. Porsche го прослави достигнувањето со полнење на 911 со првите развиени капки на е-гориво.
eFuel е направен од вода и јаглерод диоксид со користење на енергијата на ветерот, што е една од причините зошто објектот се наоѓа во Пунта Аренас. Јужниот дел на Чиле е ветровит, со ветришта што дуваат околу 270 дена во годината, дозволувајќи им на турбините на ветер да работат со полн капацитет. Исто така, се наоѓа во близина на правецот Магелан, што го прави погодно да се испорача горивото низ целиот свет.
Пилот фазата на фабриката ќе произведува околу 130.000 литри е-гориво годишно или 34.342 галони. Тоа не е доволно да покрие ниту половина од потребите само за САД. Сепак, постојат планови за зголемување на производството на е-гориво до средината на деценијата, со производство до проектираните 55 милиони литри годишно. Компанијата очекува нејзиниот капацитет да се зголеми на 550 милиони литри две години подоцна. Тоа се 145 милиони галони и пад на потрошувачката на гориво, но тоа е и почеток.
Синтетичките горива можат да ги спасат моторите со внатрешно согорување
Додека е-горивата ќе му помогнат на Porsche да ја постигне својата цел за јаглеродна неутралност, која сака да ја достигне до 2030 година, ќе има и други придобивки. Синтетичките горива би можеле да помогнат во напојувањето на повеќе од 1,3 милијарди автомобили со мотори со внатрешно согорување кои ќе бидат на патиштата со децении.
Михаел Штајнер, член на Извршниот одбор за развој и истражување на Porsche, рече дека е-горивата „ќе им понудат на сопствениците на постоечките автомобили алтернатива речиси неутрална од CO2“. И тоа ќе му помогне на производителот на автомобили да ги задржи своите возила со мотор на внатрешно согорување, стари и нови, на патот.
Синтетичките горива и алтернативите на батериските електрични возила не се нови. Audi тестираше синтетички дизел во 2010 година, а производителите на автомобили сè уште инвестираат и развиваат возила со погон на водород. Веројатно сценарио е иднината во која повеќе технологии ќе го напојуваат начинот на кој се движиме, со БЕВ, водород и е-гориво достапни за различни апликации.