Премиерно претставен новиот Lexus GX
Lexus по 14 години го претстави новиот GX кој пристигнува со нов мотор, простор за седуммина и драстично подобрен ентериер од претходно
Lexus го покажа новиот GX: првиот позначаен ремонт на платформата по речиси 14 години. И покрај промените, во сржта тој останува истиот „под кожата“ – body-to-frame шасија и перманентен погон на сите четири тркала кои се столбот на теренската способност на GX. Покрај тоа, Lexus ветува дека GX ќе остане еден од најлуксузните теренци со ново дизајниран внатрешен распоред и седишта за до седум лица.
Сепак, некои љубители на чистокрвниот теренец може да жалат за повлекувањето на V8 опцијата. Сега, под хаубата се наоѓа 3,4-литарски битурбо V6 мотор. Сепак, тој доаѓа со поголема моќност и при лансирањето стандардно е поврзан со 10-степен автоматик. Засега, тоа е единствениот мотор во понудата, но повеќе избори ќе следат понатаму, меѓу кои и хибридниот погон.
Поголем од претходно
Кога станува збор за дизајнот, купувачите нема да имаат проблеми да го разликуваат Lexus GX од претходните модели, благодарение на издлабената каросерија на новиот автомобил. Гледано во профил, новиот GX потсетува на Toyota Land Cruiser од серијата 70.
Препознатливата решетка на Lexus е добро вградена, со исправен дизајн кој осигурува дека носот не е премногу заоблен за разлика од остатокот од телото. Аспираторот се одликува со она што може да се опише како обратна моќна испакнатост, со најоддалечените рабови на двете страни испакнати повисоко, во согласност со фаровите. Светлата ја карактеризираат препознатливата графика на Lexus, додека ретровизорите се повторно големи во стилот на стариот Cruiser. Поместувајќи се кон задниот дел, дизајнот останува непрекинат. Има светлосна лента со целосна должина што се наоѓа под големото задно стакло што може да се отвори независно од новостандардната електрична задна врата.
Новиот Lexus GX 70 мм подолг и 95 мм поширок од автомобилот што заминува, додека меѓуоскиното растојание е растегнато за 60 mm. SUV моделот е 5005 милиметри во должина, 2117 мм широк и – во зависност од гумите со кои доаѓа – е висок 1915-1935 мм.
Overtrail верзија
Lexus GX ќе се нуди во шест различни нивоа: Premium, Premium+, Luxury, Luxury+ и целосно нов за Lexus, Overtrail и Overtrail+. Последните две опции се наменети „максимално искористување на патеките на отворено“. Концептите на Overtrail претходно беа прикажани во јануари на Tokyo Outdoor Show, но ова е првпат да видиме посветени изданија со новиот назив во производство.
Додека главниот акцент на маркетиншките материјали се чини дека ги истакнува двобојните надворешни бои и ентериерот во „земјен тон“, главната карактеристика е вклучувањето на 33-инчни гуми за All-Terrain на 18-инчните тркала како стандард. За да ги задржат гумите во каросеријата, моделите GX Overtrail имаат браници, додека стандардна е алуминиумската заштитна плоча за подвозјето.
Overtrail нивоата на опременост добиваат и електронско блокирање на задниот диференцијал и подобрена артикулација на тркалата благодарение на системот за динамичка суспензија на Toyota (E-KDSS), кој ги исклучува „рол-баровите“. Стандардно има и низа на теренска технологија, вклучувајќи Multi-Terrain Select (MTS), Crawl Control, Downhill Assist Control (DAC) и 3D Multi-Terrain Monitor.
На крајот, моделите Overtrail+ добиваат поубав пар предни седишта, дизајнирани за „оптимален комфор надвор од патот“ и со функции за масажа и дополнителна моќна функционалност за возачкото седиште.
V8 заминува во историјата
Lexus GX V8 оди во историјата, а на негово место доаѓа GX V6. Како што веќе споменавме погоре, купувачите во новиот GX ќе добијат 3,4-литарски битурбо V6 за да ја надоместите разликата. Всушност, новиот агрегат ја надополнува разликата, нудејќи 354 КС и 650 Nm вртежен момент, што е 48 КС и 46 Nm повеќе од стариот V8. При лансирањето ќе има само една погонска опција, но Lexus ветува дека во блиска иднина ќе биде претставен хибриден погон.
Во меѓувреме, новиот V6 е поврзан со 10-степен автоматски менувач , а капацитетот за влечење сега е оценет на 3.629 кг за нивоата со стандардна кука за влечење. Перманентниот погон на сите четири тркала е стандарден како и секогаш, а има и централен диференцијал со ограничено лизгање Torsen. Дополнително, подобреното куќиште за пренос значи дека префрлањето помеѓу 4H и 4L сега е исто така побрзо.
Многу подобра внатрешност
Новиот Lexus GX го содржи најновиот пристап на брендот за внатрешен дизајн, особено позајмувајќи ги акцентите од Lexus RX и LM. Централните отвори за климатизација се поместени многу пониско во контролната табла за да се приспособат на големиот екран од 14 инчи со безжичен Apple Carplay и Android Auto. Она што е доста важно е фактот што сè уште има физички контроли за контролата на климата и аудиото, додека има посебни копчиња за теренските карактеристики на возилото сместени во близина на менувачот.
Во кабината ќе можат да се сместат седум лица, освен ако не се одлучите за поединечни капетански столчиња за седиштата во вториот ред. Третиот ред може да се напојува и до него може да се пристапи со движење со еден допир применето на дел од вториот ред со делливост 60:40. Исто така, кога станува збор за комфорот, купувачите ќе најдат до 12 држачи за чаши, до шест порти за полнење и инвертер од 120 V за напојување на помошната опрема.
Lexus GX ќе биде пуштен во продажба на почетокот на 2024 година, а склопувањето ќе се одржи во фабриката Тахара во Јапонија.