fbpx

Премиерно претставена новата Panamera

Новата генерација на Porsche Panamera добива подобрени перформанси и Porsche Active Ride суспензија за поголема удобност и динамика

Porsche ја претстави новата Panamera – третата генерација на спортскиот луксузен седан се карактеризира со поширок спектар на дигитални карактеристики, свеж и експресивен дизајн и поширок спектар помеѓу динамичните перформанси и удобноста во возење. Помоќните E-Hybrid погони и новиот систем за суспензија со врвна спецификација го потврдуваат тврдењето дека Panamera е најдинамичниот седан на светот.

Луксузниот седан на Porsche го нагласува својот спортски карактер со уште помоќни погонски системи. Профилот е збогатен со фундаментално модернизиран оперативен концепт и иновативна технологија. Тука спаѓа новиот Porsche Active Ride систем за контрола на суспензијата, кој комбинира значително повисоко ниво на удобност со карактеристиките на спортското возење типично за Porsche. Интеграцијата на сопствениот дигитален екосистем на корисникот во Porsche PCM нуди нови начини за интеракција со автомобилот. Техничкиот, а сепак елегантен, динамичен дизајн на новата Panamera ги нагласува атрактивните пропорции. Широк спектар на системи за помош на возачот и фундаментално редизајнирана внатрешност насочена кон возачот максимално го зајакнува возачкото искуство.

Софистицирана активна суспензија

Новата Panamera веќе доаѓа со дво-вентилска воздушна суспензија со Porsche Active Suspension Management (PASM) како стандарден дел од опремата. Технологијата со два вентили ги одвојува фазите на контрола на придушување и затоа нуди уште поширок опсег помеѓу удобноста и спортското чувство: системот забележливо ги пригушува движењата од трансверзалните зглобови, а истовремено обезбедува поголема стабилност на возилото во динамични ситуации на возење. Управувањето со автомобилот може дополнително да се подобри благодарение на опционалното управување на сите тркала.

Porsche Panamera

Покрај тоа, иновативниот Porsche Active Ride систем за суспензија е достапен како опција кај E-Hybrid моделите на новата Panamera. Овој систем ги надминува другите концепти на суспензија во сите релевантни параметри и нуди опсег помеѓу удобноста во возење и динамиката на возење без преседан. Основата за ова е новоразвиените активни амортизери – исто така со технологија од два вентила – секоја поврзана со електрично управувана хидраулична пумпа. Ова генерира проток на волумен во пригушувачи според секоја ситуација со молскавично брза реакција, на многу прецизен и таргетиран начин, кои се противат и речиси целосно ги надоместуваат силите што произлегуваат од промените на патот.

Шасијата го одржува телото на Panamera рамно и стабилно во секое време, дури и за време на динамични маневри за кочење, управување и забрзување. Со непречено возење, системот апсорбира удари речиси целосно. Во динамични ситуации на возење, системот за суспензија Porsche Active Ride обезбедува совршена врска со патот благодарение на балансираната распределба на оптоварувањата на тркалата.

Четири електрифицирани опции

Големата побарувачка за електрифицирани модели го натера Porsche да ја прошири линијата на Panamera и да вклучи вкупно четири E-Hybrid погонски единици. Се наведува дека сите од нив нудат зголемена излезна моќност, подобрена ефикасност и поголем опсег во споредба со актуелниот модел. За жал, Porsche обезбеди само детални информации за еден од четирите електрифицирани модели – Turbo E-Hybrid – а останатите ќе бидат претставени подоцна.

Panamera Turbo E-Hybrid од 2024 година е опремена со „обновениот“ 4,0-литарски битурбо V8 мотор, поврзан со еден електричен мотор интегриран во ажурираниот 8-брзински менувач PDK со двојна спојка и поголем пакет батерии од 25,9 kWh. Porsche наведува дека употребата на една обвивка за менувачот и електричниот мотор намалува 5 килограми во тежина, додека неговата интеграција во системот за циркулација на маслото ја подобрува топлинската ефикасност и овозможува поголема моќност од 190 КС. Следствено, комбинираната моќност на хибридниот систем достигнува 680 КС, овозможувајќи спринт од место до „стотка“ за само 3,2 секунди и максимална брзина од 314 километри на час.

Се подразбира дека Porsche речиси сигурно во иднина ќе претстави помоќна електрифицирана верзија на Panamera, а во меѓувреме, другите два E-Hybrid модели се очекува да понудат помала излезна моќност и попристапни опции.

Подобрен V6 мотор

Во случајот на неелектрифицираните опции, почетните Panamera и Panamera 4 сега имаат подобрена верзија на 2,9-литарски V6 мотор со турбо полнач. Овој надграден мотор има корист од оптимизациите на зголемениот притисок, волуменот на вбризгување и времето на палење, што резултира со моќност од 353 КС и 499 Nm вртежен момент. Овие подобрувања претставуваат зголемување од 23 КС и 50 Nm во споредба со претходната единица. Како што се очекуваше, засилувањето на моќноста позитивно влијае на перформансите на права линија, при што Panamera забрзува од место до 100 км/ч за 5,2 секунди, додека Panamera 4 го прави истото за 4,8 секунди. Максималната брзина кај Panamera e 272 км/ч, односно 270 км/ч кај Panamera 4.

Porsche Panamera

Комбинација на луксуз и перформанси 

Новата Panamera ги задржува карактеристичните линии и пропорции на моделската линија. Таа е со должина од 5.052 милиметри, широка 1.937 мм и висока 1.423 мм. Неговиот фундаментално обновен изглед го истакнува спортскиот седан со уште по експресивен и динамичен изглед. Напред, дополнителниот отвор за воздух го надоместува зголеменото барање за воздух на погонските системи. Надворешните рабови на задните прозорци се усогласени со контурата на телото, создавајќи хармонични линии во задна страна на автомобилот.

Концептот Porsche Driver Experience се одликува со идеална рамнотежа помеѓу дигиталните и аналогните елементи за контрола и ги поставува влезните и излезните елементи од суштинско значење за возење по оската на возачот. Лостот на селекторот на брзината е директно десно од воланот. Прекинувачот на режимот за возачките програми Normal, Sport and Sport Plus и контролните копчиња за помош, исто така, се директно достапни за возачот. Тоа значи дека не мора да ги тргнат очите од патот за да ги прилагодат погонските програми и системите за помош.

Porsche Panamera

Опционалниот патнички дисплеј лесно го интегрира патникот во возачкиот искуство. Екранот од 10,9 инчи прикажува податоци за перформансите на возилото. Исто така, овозможува работа на инфозабавниот систем и поддржува видео стриминг додека автомобилот е во движење. Со цел да се избегне одвлекување на вниманието кој и да е зад воланот, патничкиот дисплеј не може да се види од седиштето на возачот.

Специјален третман за Turbo E-Hybrid

Варијантите на моделите кои го носат Turbo името уживаат во специјалната позиција во Porsche како знаменосци на перформансите. Porsche ја зајакна оваа позиција во моделот со Panamera Turbo E-Hybrid. Надворешно, се карактеризира со карактеристичен заден дел со дифузерни панели и уникатен преден дел во боја на телото. Исто така има хромирани детали во темни бронзена боја и опционални тркала со централно заклучување, кои исто така можат да бидат специфицирани и на другите модели.

Eксклузивната боја Turbonite за сите Turbo модели се користи како контраст на страничните ленти на прозорецот и турбо логото на задниот дел, како и кај Porsche логото на предниот дел, тркалата и воланот. Внатре, Turbonite бојата се комбинира со јаглеродни елементи за да се создаде спортски амбиент. Може да се најде, на пример, во централниот rev-counter во јатото на инструментите и како боја на контролите во централната конзола.

Најдигитализиран ентериер досега

Новата Panamera ќе стане составен дел од дигиталниот екосистем на возачот. Apple CarPlay и Android Auto овозможуваат поврзување на податоците за смартфонот и возилото за подобрена употребливост. Интеграцијата на функциите на возилото од апликацијата MyPorsche во Apple CarPlay овозможува оптимизирано работење на дигиталните функции и создава појасен преглед. Функциите како  што се клима, масажа на седиштата и амбиенталното осветлување може да се контролираат директно преку Apple CarPlay или со гласовниот асистент Siri.

Porsche, исто така, ја опремува Panamera со стандардни Матрикс LED фарови. Системот за LED осветлување со висока резолуција HD Matrix, кој има повеќе од 32.000 пиксели по фар, е достапен како опција. Нуди целосно нови осветлувачки карактеристики, како што е посветено осветлување на лента. Опсегот на осветлување е до 600 метри. Porsche значително го надгради опсегот на системите за помош во новата Panamera. Стандардниот асистент за активна брзина сега заемодејствува со препознавањето на сообраќајните знаци. Ако системот е активен, Panamera нема автоматски да вози побрзо од соодветната граница на брзината.

Panamera Turbo Sonderwunsch

Заедно со новата генерација, Porsche го откри и специјално креираниот еднократен автомобил во Шангај. Panamera Turbo Sonderwunsch кој го покажува вниманието на деталите со кои Porsche Exclusive Manufaktur ја спроведува програмата Sonderwunsch. Овој исклучително ексклузивен, уникатен автомобил визуелизира како еден целосно личен спортски автомобил од соништата може да бара клиент на Sonderwunsch.

Porsche Exclusive Manufaktur го обои моделот за инспирација во двобојна завршница фокусирана околу специјално креираниот тон на боја Leblon Violet Metallic. Овој тон на виолетова боја има навестување на костен. Користејќи разработена техника на производство, експертите од единиците Style Porsche и Exclusive Manufaktur имаат впечатлива боја која избледува во цврста црна боја во долната третина од автомобилот. Праговите на вратите и предните и задните спојлер усните се во цврста црна боја. Затемнети фарови, задни светла и прозорци ја продолжуваат темата, а издувните цевки се во бронзит.

Porsche Panamera

Чистиот слој на Sonderwunsch Panamera Turbo содржи снегулки испарувани со вистинско злато, создавајќи врвен изглед со ефект на длабочина. Надворешноста има и ленти во исто така ново развиената боја Avium Metallic со интегрирано лого на Sonderwunsch. Лицето на 21-инчните бандажи со централно заклучување и рамките на страничните прозорци се исто така завршени во Avium Metallic. Изработката и вниманието на деталите се видливи во прецизно завршените логоа на задниот дел.

Производството ќе се одвива во фабриката на Порше во Лајпциг во Германија, а цените ќе бидат достапни нешто подоцна

Поврзани вести

Back to top button