fbpx

Првиот воз со погон на горивни ќелии започнува со тестирање

Во Британија започнаа тестирањата на возот HydroFLEX, кој претставува првиот водороден воз во земјата

Компанијата Porterbrook и центарот за истражување и образование на Универзитетот во Бирмингем (BCRRE), објавија дека првиот водороден воз на Велика Британија, наречен HydroFLEX, треба да се тестира на главната железничка линија по успешен доказ за концептот.

Проектот вгради систем на горивни ќелии на возот Class 319, кој ќе му овозможи на возот да работи на конвенционални електрифицирани правци, како и независно. Ова ќе го направи возот флексибилен, бидејќи може да работи на која било железничка линија во Обединетото Кралство, но исто така и чист кога се движи кон електрична енергија од водород. Уште повеќе, и покрај модификацијата, операцијата не бараше промена на контролите на возачите.

HydroFLEX

Проектот HydroFLEX ги здружи неколкуте компании да соработуваат на прототипниот воз, бидејќи инсталацијата беше преземена од Chrysalis Rail, додека Denchi Group обезбеди влечни батерии. Топлинската ќелија е обезбедена од Ballard Fuel Cell Systems, додека резервоарите за складирање на водород доаѓаа од Luxfer. Неколку други компании беа вклучени во дизајнот, безбедноста, панелите, како и надворешниот дизајн.

Шефот на иновативните и техничките служби на Porterbrook, Хелен Симпсон изјави: „Ние сме многу задоволни од тоа како возот се покажа на тест патеката и со нетрпение очекуваме да го тестираме на националната железничка мрежа. Демонстрирање како може да се испорачаат главните одобренија за водород е следниот чекор напред и им овозможува на повеќе луѓе да ги видат придобивките од водородот.“

Во други земји, овој концепт напредува многу брзо. Производителот на железнички возила Alstom од Франција, неодамна го доби она што се смета за најголема нарачка во светот за возовите со горивни ќелии од Германија, каде наводно 27 водородни возови се очекува да стапат во употреба таму до 2022.

Поврзани вести

Back to top button