PSA ќе мора да затвори најмалку пет фабрики поради купувањето на Opel
Стекнување на Opel и Vauxhall од францускиот алијанса PSA Peugeot-Citroen ќе доведе до големи промени во картата на европската автомобилска индустрија
Ова го истакнува Automotive News во својата анализа на ситуацијата во овој економски сектор.
Во моментов француско-германската групација поседува 18 фабрики, кои се протегаат од Португалија до Калуга – еден од најпознатите источни градови во Русија. PSA на листата има 12 производствени погони, а 6 од нив се во сопственост на Opel и Vauxhall. Така, алијансата се изедначи со конкурентната Renault-Nissan, која исто така има 18 фабрики. Со повеќе од нив, со 24 фабрики во Европа и Русија, е само Volkswagen Group.
PSA веќе почнува да размислува за кратења, при што ќе бидат затворени најмалку 5 погони. Прв ќе е биде оној на Vauxhall во Лутон, па така во Велика Британија ќе остане само една фабрика на брендот, онаа во Елсимор Порт. Не е исклучено дека островот ќе остане без своите две фабрики, откако Велика Британија ќе ја напушти ЕУ и ќе мора да ги почитува новите трговски правила.
Според експертите, во 2021 и 2022 година ќе бидат затворени уште три фабрики, а две се веќе познати – онаа на Opel во Ајзенах (Германија) и на PSA во Валверде (Шпанија). Третата допрва треба да се утврди.