Обновен Range Rover Sport – нови сензори, диоди и хибрид
Сегашната генерација на Range Rover Sport се појави речиси една година по големиот Range Rover, па време беше за дотерување
Сегашната генерација на Range Rover Sport се појави речиси една година по големиот Range Rover, па време беше за дотерување. Британците го презентираа обновениот модел, кој доби неколку технички иновации, како и нови верзии.
Промени во изгледот вклучуваат нови браници и решетка на ладилникот, како и целосна LED технологија достапна во 4 различни варијанти. Основата има 12 статични LED диоди, а следната има матрични светла и 26 елементи на секој од предните фарови, а електрониката може да ги замагли поединечните вертикални делови за да ги заштити останатите возачи во сообраќајот.
Третото ниво е со пикселни светла кои имаат 71 диоди и можат да се поделат не само вертикално, туку и хоризонтално. На највисоко ниво, дополнителните ласерски делови се достапни за долгото светло (два по фар) и се вклучуваат при возење при брзина над 80 km/h. Предните фарови светнуваат до 500 метри, а ако е „откриен” автомобил, ласерите веднаш се исклучуваат.
Внатрешноста на моделот е исто така трансформирана во духот на Range Rover Velar. Централната сензорна конзола е иста како што е виртуелната комбинација на инструменти, која доаѓа во верзија на моделот. Проекциониот дисплеј исто така е подобрен, со дијагонала од 10 инчи. Компанијата, исто така, може да се пофали со новиот системот за гестови.
Кросоверот доби и нов мотор. Уште минатата година, моделот Sport беше опремен со 4-цилиндерски дизел, а сега се додава слична бензинска единица. Овој 2.0 мотор ќе биде достапен за P300 Si4, во кој 300 значи- коњски сили. Максималниот вртежен момент е 400 Nm. Оваа верзија на моделот е единствената што има измени и во суспензијата. Во сите други таа е пневматска. Ажурираниот Range Rover Sport е исто така со прв хибрид на plug-in во Британија. Модификацијата P400 се потпира на истиот бензински мотор со 300 КС, но 8-брзинскиот автоматски менувач вклучува електричен мотор од 116 КС. Вкупната моќност на системот е 404 КС и 640 Nm.
Литиум-јонската батерија со капацитет од 13,1 kW / h е ставена под подот за полнење. Од специјална станица за нејзино полнење се потребни 2,45 и 7,5 часа од стандардната мрежа. Само на електрична енергија, хибридниот опсег е до 51 km, при што максималната брзина во овој режим е 137 km/h. Забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 6,7 секунди и потрошувачката на гориво е 2,8 l / 100 km. Теренскиот одговор на четири тркала исто така е редизајниран, но е ист со стандардниот модел кој може да ја надмине пречката до 850 mm во длабочина.
Range Rover Sport
Другите модификации ги задржаа своите мотори, a само верзија на 5.0 V8 моторот e зголеменa од 510 до 525 КС. Менувачот е само еден за сите варијанти – 8-степен автоматски. На врвот на моделот е Range Rover Sport SVR, со мотор од 575 КС или 700 Nm. Наместо капак од алуминиум, ставене е од јаглеродни влакна и е опремен со големи воздушни отвори. Од истиот материјал се направени и други елементи на телото. Забрзувањето од 0 до 100 km / h во оваа верзија сега трае 4,5 секунди (досега тоа беше 4,7 секунди).