Range Rover Sport SV е супер-SUV со 635 КС
Најмоќниот SUV на марката, Range Rover Sport SV, ја предводи ревидираната линија Sport за 2024 со подолг PHEV опсег и нов систем за инфозабава
Range Rover Sport не бил отсекогаш најперформансниот SUV на пазарот, и покрај назнаката која ја дава со своето име. Но, сега Land Rover навистина се потруди да го оправда суфиксот Sport со лансирањето на новиот Range Rover Sport SV, најмоќниот Land Rover досега.
Кога Land Rover ги претстави ажурирањата за 2024 година за Range Rover пред неколку недели, откривајќи дека ќе биде достапен со верзија од 615 КС на 4,4-литарскиот V8 од BMW во P615, се претпоставуваше дека моторот ќе се најде и во Range Rover Sport SV. Но, всушност, инженерите на Land Rover отидоа чекор подалеку со SV, зголемувајќи ја моќноста до 635 КС, иако максималниот вртежен момент од 750 Nm е непроменет освен ако не вклучите динамички режим на стартување, кога се добива кратко засилување до 800 Nm благодарение на благиот хибриден систем.
Овие бројки претставуваат огромен скок во однос на 575 КС и 700 Nm од 5.0-литарскиот V8 со суперполнач од претходната генерација SVR што овој SV го заменува. Спринтот од место до „стотка“ за 3,8 секунди на новиот автомобил, исто така, го засенуваат стариот SVR на кој му беа потребни 4,5 секунди, а се тврди дека емисиите на CO2 се за 15 проценти помали. Максималната брзина изнесува 290 километри на час.
Карбонски тркала и сопирачки
Сепак, SV со 635 КС ќе се чувствува многу брзо, а за да се увери дека исто така има доволно контролирање, Land Rover го измени остатокот од хардверот за да одговара, иако ќе треба да платите дополнително за некои од најдобрите делови. Пожелните опционални надградби го вклучуваат првото карбонско тркало од 23 инчи што ќе биде поставено на сериски автомобил за да помогне во намалувањето на тежината и ротационата маса, како и првите карбонски керамички сопирачки што ќе се понудат на SUV на Land Rover.
Тркалата заштедуваат вкупно 36,5 кг, а карбонските ротори, 34 кг. Вклучете ја стандардната карбонска хауба и вкупната заштеда е 76 кг, иако вкупната тежина од 2.485 килограми е сè уште прилично голема.
Land Rover го додаде својот најбрзиот управувач досега и вели дека комбинацијата на 6D Dynamics суспензијата од меѓусебно поврзани хидраулични амортизери и воздушни пружини прилагодливи во висина, кои ја отстрануваат потребата од рол барови, ја прави шасијата на SV најсофистицирана во својата класа. Инженерите, исто така, за првпат вградија скалести големини на гуми (285s напред, 305s на задната страна), за што LR тврди дека придонесува за 1,1G страничен зафат на гумите за сите сезони. Тоа е огромно подобрување од 22 проценти во однос на она што стариот SVR може да го направи на летните гуми.
SV режим на возење
За да го искористат максимумот од тие подобрувања, возачите ќе го користат копчето SV режим на воланот, што ги менува мапите на воланот, менувачот, активните издувни гасови и суспензијата, намалувајќи ја висината на возењето за дополнителни 15 мм покрај намалувањето од 10-25 мм во кој ужива SV наспроти другите Range Rover Sport модели.
Агресивниот нов преден браник и страничните рабови му помагаат да изгледа уште поблиску до тротоарот, додека четирите издувни цевки на задниот дел јасно покажуваат дека ова не е секојдневен Sport. Внатре има повеќе детали специфични за SV, вклучително и спортски седишта со карбонски потпирач со интегрирани потпирачи за глава и SV логоа, керамички менувач на брзини и осветлени лопатки за менување на воланот, за што Land Rover вели дека е прв во светот.
Но, многу поинтересен новитет е Body and Soul Seat (BASS), кое ги анализира музичките нумери што ги репродуцира Meridian Hi-Fi аудио системот со 29 звучници и 1.430 вати и пренесува соодветни вибрации преку предните столчиња за навистина да ве потопи во аудио искуство.
Сепак, една жална вест за сите оние кои сакаат да го додадат Range Rover Sport SV во својата гаража – сите се распродадени, барем кога се однесува на првата година од производство. Единствената верзија на SV достапна за моделската 2024 година е максимално опремената верзија SV Edition One од 171.460 фунти, која добива специјална марка на предниот сплитер, централната конзола, таблите и ламбите со баричка, а целата серија е претходно доделена на купувачите на Range Rover.
Надградби на моторот за другите Sport модели
Доаѓањето на SV е главна вест за враќањето на Range Rover Sport за сезоната 2024, но тоа е далеку од единствената важна вест. P530 ја прифаќа благата хибридна верзија на 4,4-литарскиот V8 на BMW, што треба да направи мало подобрување на ефикасноста, иако моќноста од 530 КС е непроменета. И стариот P510 plug-in хибрид е преименуван во P550e за да ја одрази надградбата од 510 КС на 550 КС благодарение на помоќниот електричен мотор вграден во автоматскиот менувач.
Вртежниот момент е исто така зголемен кај PHEV, скокајќи од 700 Nm на 800 Nm, што помага да се намали времето од нула до „стотка“ на 4,9 секунди, а опсегот на електричното возење се подобрува од 113 км до 121 км.
Таа надградба на PHEV ги отсликува веќе објавените промени за поголемиот Range Rover, како и пристигнувањето на темпоматот Country Road Assist кој ќе користи податоци од мапите за да ве забави при пристапот до свиоците. Секој модел, исто така, ја добива најновата верзија на 13,1-инчниот инфозабавен систем Pivi Pro на Land Rover, кој работи со Amazon Alexa.
Новиот Range Rover Sport чини од 83.620 фунти во Велика Британија.