fbpx

Renault Embleme Concept е визија за иднината на брендот

Renault имаше изненадувачка премиера пред Салонот за автомобили во Париз во 2024 година со концептот Embleme. Футуристичкиот кросовер располага со FCEV (водородни горивни ќелии) погонска единица што користи водород како продолжувач на опсегот. Што е уште поважно, се вели дека ги намалува емисиите на CO2 во текот на животот за 90 проценти во споредба со модерното сериско возило.

Концептот долг 4,8 метри има аеродинамичен облик и агресивни стилски знаци, потсетувајќи на дизајнерскиот јазик на Renault од доцните 90-ти.

Задниот дел е подеднакво импресивен со силно извајана задна врата и деконструирана верзија на логото на ромб на Renault на високотехнолошките задни светла. Каросеријата е спој на кросовер, хечбек и шутинг брејк, при што отпечатокот е поблиску до европскиот сегмент од средна големина.

Компанијата не објави фотографии од внатрешноста, но рече дека е доволно пространа за семејства, благодарение на долгото меѓуоскино растојание од 2,9 метри. Во исто време, паметните решенија како што се рамното подвозје, камерите што ги заменуваат ретровизорите, аеро-оптимизираните тркала и перките на хаубата, резултираат со аеродинамичен коефициент од 0,25 cd, што придонесува за поголема ефикасност.

Renault Embleme Concept

Концептот е поставен на архитектурата AmpR Medium, која е еволуција на CMF-EV платформата која ги поткрепува Megane E-Tech и Scenic E-Tech. „Електричниот погон со двојна енергија“ комбинира батерии од 40 kWh никел-манган кобалт за секојдневно возење со водородна горивни ќелии за подолги патувања. И двата напојуваат еден електричен мотор кој произведува 218 КС.

Renault тврди дека само батеријата нуди „неколку стотици километри“ досег, а резервоарот за водород од 2,8 килограми го зголемува за дополнителни 350 километри. Севкупно, Embleme може да патува 1.000 км со две застанувања за полнење водород од 5 минути, што одговара на времето на возило со погон на внатрешно согорување. Друг фактор што придонесува за ефикасноста е релативно малата тежина од 1.750 килограми вклучувајќи ги горивните ќелии и батеријата.

Главната цел на Renault со концептот беше да истражи решенија за максимална декарбонизација низ животниот циклус на возилото. Рекламираното намалување на емисиите на CO2 за 90 проценти беше постигнато со помош на 20 партнери кои работеа на проектот со Renault и Ampere. Иновациите вклучуваат природни и рециклирани материјали со низок СО2 отпечаток, повторно употребени делови и употреба на обновлива енергија во производството. Како резултат на тоа, амблемот може да произведе само 5 тони CO2 од „почеток до крај“.

Renault Embleme Concept ќе биде прикажан на саемот за автомобили во Париз, почнувајќи од 14 октомври. По јавната премиера, единицата Ampere на Renault ќе понуди детална презентација на концептот кон крајот на месецот. Компанијата го опишува Embleme како нивна „визија за семејно возило“ и технолошка лабораторија, што значи дека некои од неговите карактеристики може да го најдат патот до идните сериски модели.

Поврзани вести

Back to top button