fbpx

Париз 2024: Renault го претстави новиот 4 E-Tech

Renault го претстави целосно новиот 4 E-Tech на саемот за автомобили во Париз, точно две години по концептот кој беше најавен пред две години. Целосно електричниот субкомпактен SUV служи како „ретро-футуристичка реинвенција“ на оригиналниот Renault 4 од 60-тите, со практичност и буџетски карактер.

R4 E-tech дели 68 отсто од своите компоненти со R5 E-Tech, управувајќи со истата архитектура AmpR Small. Сепак, тој е за цели 600 милиметри подолг од хечбекот, со должина од 4.140 мм. Поголемиот отпечаток на теренецот овозможува повеќе простор за патниците во кабината, заедно со 420 литри простор за багажникот.

Renault 4 E-Tech ќе биде достапен со два целосно електрични погонски единици. Основната верзија комбинира електричен мотор од 120 КС со батерија од 40 kWh, нудејќи 300 километри опсег на WLTP. Другата опција се поврзува со помоќниот електричен мотор од 150 КС и 245 Nm со поголем пакет батерии од 52 kWh, што го проширува опсегот на 402 километри. Оние кои ќе го изберат помоќниот мотор со новиот Renault 4 E-Tech ќе можат да забрзаат од место до „стотка“ заз помалку од осум и пол секунди.

Откако ќе се испразни, батеријата може да се исцеди со еднонасочно полнење до 100 kW. Во овој случај, ќе потрае половина час за да се оди од 15% до 80%. Двонасочното полнење на 11 kW е исто така поддржано за да се претвори R4 во извор на енергија.

Renault 4 E-Tech

Дизајн

Новиот R4 E-Tech има каросерија слична на оригиналниот R4. Францускиот производител направи напори да го поттикне класичното заоблено предно светло во современиот еквивалент, кој исто така има вертикални триделни задни светла како знак на неговиот извор на инспирација. Задната врата на класичниот модел се прошири до крај за дополнителна практичност, а за да се олесни ставањето и вадењето на товарот, задната врата на новиот 4 продолжува во задниот браник. Отворот е на само 61 сантиметар од земјата.

Renault 4 E-Tech

Сите верзии на кросоверот добиваат тркала од 18 инчи. Слично како R5, електричниот кросовер има мултилинк независна суспензија и на предната и на задната оска. Ќе ви биде тешко да најдете автомобили во Б-сегментот, особено во мејнстрим класата, со сличен систем на потпирање.

Ентериер

Внатрешноста изгледа веднаш познато бидејќи во голема мера е пренесена од хечбекот. Бидејќи кросоверот е поголем, неговиот товарен капацитет од 420 литри е значително подарежлив. Покрај тоа, меѓуоскиното растојание е растегнато на 2,62 метри, така што има повеќе простор за нозете за патниците одзади. Слично како и кај R5 E-Tech, контролната табла располага со 10,1-инчен дигитален дисплеј за возачот и 10-инчен екран на допир. За среќа, сè уште добивате физички копчиња под централните отвори за воздух.

Renault 4 E-Tech

По неговото јавно деби оваа недела на Саемот за автомобили во Париз во 2024 година, новиот R4 ќе биде пуштен во продажба во Европа следната година.

Поврзани вести

Back to top button