Renault Twingo реосмислен како достапно мини ЕВ за 2026
Четвртата генерација на Twingo е одговорот на Renault на достапните кинески електрични возила, со интересен стил инспириран од оригиналот
Согласно најавите дека ќе лансира уште подостапен електричен автомобил по лансирањето на R5 кој се очекува во 2024, францускиот производител Renault ја претстави својата визија за уште помал и поекономичен градски автомобил под ознаката Twingo.
Имено, Renault го откри производствениот прототип на следната генерација на малиот хечбек Twingo, кој ќе биде пуштен во продажба во 2026 година. Иако првично се сметаше дека Twingo како модел и име ќе биде укинат и на негово место ќе пристигне сосема нов модел, Renault сепак одлучи да го реосмисли својот мал хечбек, а судејќи според дизајнот на прототипот, четвртата генерација ќе има изглед инспириран од оригиналниот Twingo од 90-тите години на минатиот век.
Дизајниран и произведен во Европа, овој нов модел ќе има за цел да понуди примамлива почетна цена под 20.000 евра кога ќе се појави на пазарот во 2026 година, позиционирајќи се како рентабилен одговор на зголемениот број кинески ривали на европскиот пазар.
Препознатлив стил
Лука де Мео, извршен директор на Групацијата Renault, изјави дека новото Twingo се стреми да стане „game changer“, следејќи ги стапките на својот претходник од пред 30 години. Овој прифатлив модел се очекува да му помогне на Renault во остварувањето на својата цел за „демократизирање“ на електричните возила во Европа, благодарение на новоформираната единица Ampere, која е посветена на електрични возила и развој на софтвер.
Кога станува збор за стилот, општата форма е споделена со првата генерација на Twingo, додека предниот дел е шармантна, модерна слика на чудниот, радосен дизајн на фаровите на оригиналниот автомобил. Новиот автомобил ги добива дури и тројните отвори за вентилација на хаубата, но овде, тие се многу поизразени и се држат надвор од телото, наместо да седат рамно.
Рачките за предните врати се беспрекорно интегрирани во осветлен круг, додека задните се дискретно скриени во C-столбовите. Овој паметен дизајн му овозможува на новото Twingo да ја прифати практичноста на каросеријата со пет врати додека ја одржува визуелната суштина на својот претходник со само три врати. Стаклена градина и продолженото задно ветробранско стакло претставуваат еволуирани толкувања на оригиналниот дизајн, додека значително поголемите тркала цврсто ги внесуваат пропорциите во 21 век.
Најдобра ефикасност во класата
Renault не ги откри деталните спецификации за урбаното ЕВ, но тие ја истакнаа неговата „најдобра ефикасност во класата“ од 10 kWh/100km, емисиите на CO2 со нула издувни цевки и 75% намалување на емисиите на CO2 во текот на целиот животен циклус во споредба со просечното европско возило со внатрешно согорување продадено во 2023 година. Дополнително, благодарение на компактниот отпечаток, Twingo зазема 20% помалку простор на земјата од типичниот европски автомобил.
Француската марка потврди дека сите претстојни модели од неговата единица Ampere ќе се произведуваат во Европа, а истото важи и за Twingo. Градскиот автомобил најверојатно ќе биде базиран на архитектурата AmpR Small наменета за електрични возила. Ова е новото име на платформата CMF-BEV што ќе го поткрепи и малку поголемиот Renault 5, меѓу многу други ЕВ. Зборувајќи за Twingo, Лука де Мео откри дека тие се во тековни разговори со OEM партнерите за да ги споделат трошоците за развој, без да навлегуваат во детални спецификации.
Кога ќе пристигне во 2026 година, Renault Twingo ќе се натпреварува во А-сегментот, кој ќе стане исклучително конкурентен во следните години.