fbpx

Rimac лансира R верзија на Nevera

Nevera R минува четврт милја за 8,23 секунди, но шасијата и аеро промените се дизајнирани да работат најдобро во свиоците

Rimac Nevera ги покажа своите способности со поставување на еден куп рекорди за забрзување. Сега, хрватската фирма излезе со нова варијанта наречена Nevera R фокусирана на ракувањето за да докаже дека електричниот хиперавтомобил е повеќе „само“ 2.000 КС.

Претставен на Неделата на автомобили во Монтереј во Калифорнија, станува збор за полесна и помоќна верзија од „обичната“ Nevera. Исто така, ќе биде уште поретка глетка бидејќи производството е ограничено на само 40 единици.

Rimac Nevera R

Зголемување на моќноста

Nevera R пристигнува со четири мотори чија моќност е зголемена од 1.914 КС на 2.017 КС, а Rimac исто така вгради нова батерија од 108 kWh, што е помалку од претходната (120 kWh). Сето тоа резултира со намалување на тежината за 35 килограми за да помогнат во перформансите.

И покрај новите гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 кои ги заменуваат пневматиците Pilot Sport 4S, нема промена на времето за спринт од 1,81 секунда од 0-100 км/ч. Но, од тој момент, Nevera R тргнува напред. Спринтот од 0-200 км/ч се намалува од 4,42 на 4,38 секунди, а спринтот од 0-300 км/ч се намалува од 9,22 на 8,66 секунди.

Rimac Nevera R

Максималната брзина е стандардно ограничена на 350 км/ч, но производителот на автомобили ќе ја отклучи истата способност за 412 км/ч што ја испорачува обичниот автомобил на брзи настани на Rimac.

Nevera е веќе толку брутално брза што новата верзија R тешко дека ќе направи да се почувствува некоја разлика. Онаму каде што новиот модел ветува дека ќе ја подигне играта на следното ниво е кога ќе треба да се отфрли дел од таа брзина или да се насочи во нова насока.

„Кога ја развивме Nevera, важен дел од информациите беше дека треба да биде Grand Tourer – се погриживме да биде простран, удобен и фино избалансиран помеѓу возбудлив и пристапен“, објаснува извршниот директор Мате Римац.

„Но, ние немилосрдно ги прилагодуваме желбите на клиентите, а многумина бараа автомобил што навистина ја нагласи способноста на Nevera да се движи во кривина“.

Rimac Nevera R

Повеќе аеродинамика

Пневматиците Cup 2 што се обвиткани околу 20-инчни предни и 21-инчни задни тркала на R, додека пак Nevera има 20-ки на двете страни. Rimac, исто така, ги надгради карбонските сопирачки со слој од силиконска матрица, го модифицираше софтверот за векторирање на вртежниот момент и ја зголеми количината на негативна комора за намалување на подуправувањето за 10 проценти.

Инженерите на Rimac додадоа и фиксно задно крило и нов дифузер. Од компанијата велат дека надолната сила е подобрена за 15 проценти за да се испорача 400 килограми притискање при 350 километри на час, аеродинамичната ефикасност е зголемена за 10 проценти, а страничното држење за 5 проценти. Резултатот е намалување за 3,8 секунди во времето потребно за круг на патеката за управување на тест патеката Нардо на Porsche во јужна Италија.

Rimac Nevera R

Нова хауба со преклоп

Новото задно крило и тркалата се две големи индиции дека гледате во Nevera R, а не во стандардна Nevera, но тие не се единствените промени. Rimac го замени целиот преден дел со поголема хауба на преклоп што го прави R да изгледа поширок, понизок и помодерен.

Mate Rimac претходно призна дека се мачел да ги пополни 150-те слотови за производство на Nevera бидејќи купувачите на ова ниво на цени сакаат хиперавтомобили со погон на внатрешно согорување. R – чии 40 единици се дел од вкупно 150-те – нема одговор на таа предност, но може да даде посурово и поемотивно искуство во возењето што би можело да убеди уште неколку богати ентузијасти да го додадат овој електричен хиперавтомобил во својата флота.

Rimac Nevera R

Со оглед на тоа дека станува збор за ограничено издание со 40 примероци, Nevera R ќе има цена од 2,3 милиони евра, за разлика од стандардниот автомобил кој чини 2 милиони евра.

Поврзани вести

Back to top button