Sealion 7 дебитира во Европа како најнов адут на BYD
Брзата експанзија на BYD на европските пазари продолжува со Sealion 7, целосно електричен SUV кој претставува ривал на Tesla Model Y.
Ова го означува осмиот NEV (New Energy Vehicle) во европската постава на BYD, придружувајќи им се на Dolphin, Seal и Seal U во „океанската серија“ на овој производител. Но, додека BYD несомнено привлекува внимание со својот брз раст, останува прашањето – дали Sealion 7 може вистински да ја предизвика доминацијата на Tesla?
Првпат претставен во Кина во ноември минатата година, Sealion 7 се држи до воспоставениот дизајнерски јазик на BYD. Предниот дел го дели стилот на фаровите со Seal U, но го спојува со поспортски доводи на браникот, додека задниот дел покажува закосена линија на покривот што се влева во LED задните светла со целосна ширина.
BYD Sealion 7 се вози на e-Platform 3.0 Evo, која е компатибилна со поставки за единечни и двојни електрични мотори. Во Европа, компанијата првично ќе ја понуди верзијата со високи перформанси со двојни електрични мотори.
Според BYD, автомобилот може да забрза од 0-100 километри на час за 4,5 секунди и поддржува брзо полнење до 230 kW. Производителот на автомобили не објави никакви бројки за моќноста на Sealion на евро-пазарот, но верзијата со двомотор со кинеска спецификација нуди комбинирана моќност од 530 КС и опсег на CTLC од 550 километри од батерија од 82,56 kWh BYD Blade.
„Нашите клиенти покажаа голем интерес за теренци со високи перформанси“, рече европскиот директор на BYD, Мајкл Шу, на претставувањето во Париз. „Значи, денес, Sealion 7 доаѓа во Европа“. Теренецот е дел од поголемата европска офанзива на BYD, со шест нови модели кои треба да се појават во следните 14 месеци.
Според Autocar, испораките на Sealion 7 во Велика Британија ќе започнат до крајот на октомври, со цени од околу 45.000 фунти. Тоа го става директно со Tesla Model Y, чија цена е помеѓу 44.990 и 59.990 фунти во ОК.
Во иднина, производството на европскиот BYD Sealion 7 би можело да се пресели во новиот објект на компанијата во Унгарија. Ова ќе му помогне на производителот на автомобили да ги заобиколи царините на ЕУ наметнати на кинескиот увоз. Објектот се очекува да биде пуштен во употреба до крајот на 2025 година, потенцијално да стане производствен центар за повеќето европски понуди на BYD.