Seat најави фејслифт за речиси целата своја постава
Освежениот Seat Leon ќе биде првиот што ќе пристигне, со подобрен инфозабавен систем и нова генерација PHEV погон
Seat, во последно време запоставен член на групацијата VW, е подготвен за подмладување откако извршниот директор ги претстави плановите за претстојните фејслифтови во својата постава, вклучувајќи ги моделите Ibiza, Arona, Leon и Ateca. Шпанскиот производител на автомобили го префрла својот фокус кон економични и електрифицирани мотори со согорување додека се подготвува за евентуалниот крај на ерата на мотори со согорување.
И покрај тоа што дава приоритет на оваа транзиција, Seat исто така има намера да воведе електрично возило штом електричните платформи со поволни цени ќе станат подостапни.
За време на годишната медиумска конференција на VW Групацијата, Вејн Грифитс, извршен директор на Seat и Cupra, рече: „Мојата порака е јасна, брендот Seat е во одлично здравје и ние ќе продолжиме да играме клучна улога во исполнувањето на нашиот профитабилен раст во иднина. Важно е Seat да се врати таму каде што припаѓа, продолжувајќи го двоцифрениот раст што го постигнавме минатата година“.
„На нашето патување до електрификација, ќе лансираме подобрени plug-in хибридни и штедливи автомобили низ брендот Seat до крајот на ерата на согорување. Работиме да инвестираме во брендот и ќе ги ажурираме Seat Ibiza, Arona, Leon и Ateca“, додаде Грифитс.
Освежување за (речиси) цел опсег
Seat понуди преглед на вториот последователен фејслифтинг за моделите Ibiza и Arona, кој треба да дебитира до крајот на 2025 година. Овие субкомпактни возила, кои се меѓу најпродаваните на Seat, ќе добијат визуелни подобрувања, вклучувајќи поостри LED фарови и редизајнирани браници, насочени кон задржувајќи ја нивната привлечност во годините што доаѓаат.
Тековната генерација на Ibiza дебитираше во 2017 година заедно со тесно поврзаниот теренец Arona, при што двата модели го добија своето прво дотерување во 2021 година. Не е јасно дали вториот фејслифт ќе вклучува некаков вид електрификација, но тоа секако е можност благодарение на благите хибридни мотори веќе се достапни во целата групација VW.
Пред помалите модели да поминат под нож, Seat потврди дека Leon ќе биде првиот што ќе добие ажурирање за средината на животниот циклус „во наредните месеци“. Компактниот хечбек и имотот ќе имаат корист од неколку технолошки подобрувања, вклучително и „ново дизајниран и подобрен HMI, поголем инфозабавен систем и LED Matrix фарови“ кои ги отсликуваат ажурирањата воведени од поврзаниот VW Golf. Истото важи и за погонската група која ќе биде обновена со додавање на нов PHEV со поголем пакет батерии што резултира со продолжен ЕВ опсег од 100 километри.
Кросоверот Ateca, претставен во 2016 година како роднина на Skoda Karoq, исто така треба да добие ажурирања. Откако беше подложен на своето прво дотерување во 2020 година, претстојните ревизии имаат за цел дополнително да ја подобрат неговата привлечност и карактеристики.
Интересно, Seat Tarraco, поголем теренец со три реда, кој дебитираше во 2018 година и е тесно поврзан со Skoda Kodiaq, не беше споменат во презентацијата. Овој пропуст сугерира дека компанијата можеби размислува да го исфрли од поставата наместо да му даде втора шанса.
ЕВ доаѓаат кога е вистинското време
Грифитс, исто така, ја навести можноста за ново целосно електрично Seat возило, наведувајќи: „Ние исто така ги истражуваме можностите да влеземе на електричниот пазар под брендот Seat. Сепак, оваа одлука мора да биде точно темпирана, за да се осигура дека електричните платформи со пристапни цени се достапни во тој сегмент“.
Овие коментари сугерираат дека плановите на Seat за ЕВ сè уште не се финализирани. Претставниците на VW Групацијата би можеле да почекаат уште малку додека не се оправдаат околностите за да инвестираат во нова електрична понуда што ќе има смисла за шпанската марка.
Ако Seat добие зелено светло за ново ЕВ, најверојатно ќе биде позициониран во помалите сегменти. Во 2019 година, Seat го претстави концептот el-Born ЕВ, кој на крајот влезе во производство како Cupra Born. Сепак, во 2021 година, Seat најави помал ЕВ кој подоцна беше откажан во корист на Cupra Raval.