Seat подготви серија ажурирања за Leon
Seat без поголема помпа го ажурираше својот модел Leon каде фокусот е ставен на ентериерот и погонската линија
Seat објави серија ажурирања за Leon на средината од неговиот животен циклус, освежувајќи ја линијата на погонските единици и додавајќи нова технологија. Компактниот хечбек и караванот изгледаат исто однадвор, но сега ја отфрлаат претходно достапната опција со трицилиндричен мотор и го доби надградениот PHEV систем на VW Group.
Четвртата генерација на Seat Leon постои од 2020 година, така што се очекуваше ажурираната верзија да дебитира оваа година по неодамна фејслифтираните модели на VW Golf и Škoda Octavia. За разлика од Cupra Leon, кој доби значителни визуелни надградби, Seat Leon го носи стилот на моделот во заминување. Единствената промена е опционално достапната Matrix LED графика за фаровите.
Во внатрешноста, Leon го добива новиот дигитален кокпит, кој се одликува со нова 10,25-инчна дигитална табла со инструменти во комбинација со исто така нов 10,4-инчен инфозабавен дисплеј или опционален 12,9-инчен дисплеј. Двата слободно стоечки дисплеи доаѓаат со осветлени лизгачи, исто како кај фејслифтираниот VW Golf. Конечно, Seat додаде подлога за безжично полнење од 15 W на основата на централната конзола.
Погонски опции
Поважните надградби се кријат под хаубата. Моторните опции сега вклучуваат четирицилиндрични погонски агрегати во бензинска (TSI), блага хибридна (eTSI), дизел (TDI) и PHEV (eHybrid) верзија, по повлекувањето на 3-цилиндричниот бензински мотор од гамата.
Трицилиндричниот мотор 1.0 TSI е укинат, со детјунирана верзија на четирицилиндричниот 1.5 TSI што го зазема своето место како почетна опција за погонска група за Leon. Агрегатот испорачува 115 КС и 220 Nm вртежен момент и е поврзан со шестстепен мануелен менувач.
Помеѓу седумте погонски опции на Seat Leon за 2024, се наоѓа и турбодизелот 2.0 TDI и 1.5 eTSI со 48V блага хибридна технологија. Вториот испорачува 115 КС или 150 КС и е исклучиво поврзан со седумстепен DSG менувач.
Што се однесува до PHEV верзијата, Leon eHybrid е надграден со нов 1.5 TSI кој работи со еден електричен мотор за комбинирана моќност од 204 КС. Излезната моќност може да биде идентична со појдовниот PHEV, кој го користеше стариот 1.4 TSI, но сега има поголем пакет литиум-јонски батерии од 19,7 kWh што нуди продолжен електричен опсег од над 100 километри помеѓу полнењата.
Производството на ажурираниот Leon ќе започне подоцна овој месец во фабриката на Seat во Марторел во Барселона. Цената на ревидираната постава ќе биде објавена во блиска иднина.