fbpx

SF90 XX е првиот XX суперавтомобил на Ferrari легален за улиците

Значката XX на Ferrari постои откако FXX базиран на Enzo беше претставен во 2005 година, но секогаш беше резервиран за екстремни специјалитети само за патеки. Сега доаѓа на улица за прв пат со лансирањето на SF90 XX Stradale и Spider.

Забележителни по тоа што се првите друмски автомобили на Ferrari по F50 во 1995 година кои имаат истакнато фиксно задно крило во моторспорт стил, XX близнаците обезбедуваат огромни подобрувања во потисната сила. Воздухот што минува под автомобилот, низ каналите во хаубата и преку новото задно крило – плус постојното активно крило, кое сè уште е присутно – обезбедува вкупно 530 килограми потисна сила при 240 км/ч.

Ferrari SF90 XX

Не се само аеро помагалата со завртки што му даваат на XX поинаков изглед. Предните светла имаат долен горен профил, вели Ферари, задната каросерија е продолжена во стилот „long tail“ тркач, а единиците на задните светла со двојни шкрилци се заменети со хоризонтална светлосна лента.

Додека потисната сила е значително зголемена, вкупната тежина е намалена само за 10 кг на 1.560 кг во купето наспроти стандардниот SF во најлесната спецификација Assetto Fiorano. Заштедите што се направени доаѓаат најмногу од моторот (3,5 кг) и новите карбонски спортски седишта. Иако изгледаат како спортски седишта со фиксна задна страна, еластичната облога го крие одвојувањето на двете половини, карактеристика што треба да ги направи многу удобни за користење на патиштата и посоодветни за поширок избор на возачи. Тие тежат и 1,3 кг помалку од едноделните седишта достапни во SF90.

Хибриден V8 погон

Секако, внимание привлекува 4,0-литарскиот хибриден V8 погон со три мотори, кој доби засилување од 30 КС што ја зголемува вкупна моќност од 1.000 КС 1.030 КС. Моторот со согорување добива полиран влезен и издувен тракт, плус зголемување на компресија благодарение на новите клипови и изменетата форма на комората за согорување, помагајќи да се подобри од 780 КС на 797 КС. И двата предни мотори и единечната задна единица сега произведуваат 230 КС, наместо 220 КС.

Ferrari сè уште не го објави времето за круг на Фиорано, одлучија да ја зачуваат таа веројатно значајна вест за подоцна. Но, вели дека и двете верзии на SF90 XX можат да достигнат 100 км/ч за 2,3 секунди, во споредба со 2,5 секунди за обичен SF, а максималната брзина е 320 км/ч.

Ferrari ќе лансира 799 примероци на SF90 XX Stradale со цена од 770.000 евра, односно 599 Spider примероци со цена од 850.000 евра. Сепак, и покрај високата цена сите примероци се веќе продадени.

Ferrari SF90 XX

Поврзани вести

Back to top button