Škoda со Vision 7S концептот ја најавува иднината на брендот
Чешкиот производител Škoda го покажа Vision 7S концептниот автомобил со кој го најавува новиот дизајнерски јазик и иднианта на марката
Škoda подготвува нов електричен SUV, кој ќе биде „поголемиот брат“ на кросоверот Enyaq и кој се очекува да се појави на пазарот до 2026 година, но во меѓувреме, додека чекаме истиот да се појави во салоните, чешката марка со концептот Vision 7S ни дава увид за тоа како ќе изгледа овој SUV, притоа најавувајќи го и новиот дизајнерски јазик на компанијата.
Vision 7S електричниот концепт со три реда седишта ќе еволуира во сериски SUV кој е еден од трите електрични автомобили кои Škoda се очекува да ги лансира во следните неколку години. Два од нив ќе бидат мал хечбек и мал кросовер, но Vision 7S ќе биде знаменосецот во понудата на Škoda и се очекува да се позиционира во истата класа со Kodiaq, со тоа што двата модели најверојатно на почетокот ќе се преклопуваат.
Новиот SUV ќе биде поставен на истата електрична платформа MEB која се наоѓа под Enyaq, како и кај другите електрични возила од семејството VW. Škoda вели дека концептот има батерија од 89 kWh што овозможува опсег на движење од над 600 километри, но интересно е што Škoda вели дека Vision 7S може да се полни со 200 kW, што ќе резултира со мошне брзо време на полнење.
Modern Solid
Покрај тоа што го најавува големиот електричен SUV, како што веќе истакнавме, другата главна функција на Vision 7S е да го прикаже новиот „Modern Solid“ дизајнерски јазик на Škoda, како и неговото ново брендирање. Vision 7S ја отфрла традиционалната црна и сребрена значка на Škoda и го заменува со сребрени букви над решетката каде е испишано името на брендот.
Но, новата ознака е најмалку впечатливата карактеристика на дизајнот на Vision 7S. Тука доминираат седумте вертикални слотови во предниот и задниот браник. Над отворите за браникот има пар тенки фарови кои се издигнуваат за да се сретнат со ултра тенки хоризонтално монтирани дневни лед светла, додека заштитниот знак на предната решетка на компанијата е пренесен од сегашните автомобили за да го направи лесно препознатлив, но овој пат содржи темно стаклен екран наместо решетка. Škoda го нарекува новото лице Tech Deck и тврди дека на Vision 7S му дава впечаток на сила.
Амбициозни планови за марката
22-инчните тркала на концептот би можеле да стигнат до производство, но самоубиствените задни врати и недостатокот на B-столб речиси сигурно ќе останат само идеја, заедно со барем некои од внатрешните карактеристики на 7S. Она што може да го направи тоа е камера поставена на покривот што може да пренесува слики од бебе на детско седиште свртено на задната страна на екранот за инфозабава на контролната табла. Škoda, исто така, го монтираше бебешкото седиште на централниот тунел во концептот бидејќи тврди дека тоа е најбезбедното место за него.
Но, една од поинтересните карактеристики е режимот „релакс“ на внатрешноста со двојна конфигурација. Со притискање на копче на конзолата портретниот екран на допир од 14,6 инчи се ротира за да биде посоодветен за гледање филмови, правоаголниот волан и контролната табла се лизгаат напред за да се создаде повеќе простор за патниците на предните седишта, а тие предни седишта се вртат навнатре и се навалуваат.
Kaj Škoda Vision 7S фокусот е на нов дизајнерски јазик, ново лого и сеопфатно ажурирање на корпоративниот идентитет. Со трите нови модели кои ќе бидат лансирани до 2026, целосно електричниот удел во европската продажба на возила на брендот Škoda ќе се зголеми на над 70% до 2030 година. За да го поддржи ова, чешкиот производител на автомобили ќе инвестира дополнителни 5,6 милијарди евра во е-мобилност и 700 милиони евра во дигитализација во текот на следните пет години.