fbpx

Sony и Honda го покажаа унапредениот прототип на Afeela

Унапредениот прототип на Afeela што е подготвен за производство се одликува со ревидиран стил и ажурирана кабина

Sony Honda Mobility го искористи CES саемот во Лас Вегас за да ја претстави „еволуираната“ верзија на седанот Afeela.

Најновиот прототип има ажуриран дизајн кој блиску го прикажува продукцискиот модел, кој ќе започне да се произведува следната година. Некои од најзабележливите промени се случуваат однапред, бидејќи автомобилот усвојува нов браник и испакнат нос што содржи дигитален дисплеј. Вториот е опкружен со вдлабнати фарови, кои се наоѓаат под осветлена лента.

Промените во стилот продолжуваат понатаму, бидејќи прототипот има подебели столбови и традиционални странични ретровизори. Можеме да видиме и нов заден браник, ревидиран багажник и ажурирани задни светла.

Покрај стилските измени, автомобилот порасна во големина бидејќи сега има 4.915 милиметри во должина, 1.900 мм во ширина и 1.460 мм во висина со меѓуоскино растојание кое опфаќа 3.000 милиметри. Ова значи дека најновиот прототип е подолг за 20 мм, иако останатите димензии се недопрени.

Sony Honda Mobility Afeela

Кога станува збор за кабината, можеме да видиме познат ентериер која во голема мера е пренесен од претходно. Како што е кажано, има неколку ажурирања, вклучително и ревидирана централна конзола која се чини дека има двоен безжичен полнач за паметни телефони. Нему му се придружува лесно ревидиран волан, нов ретровизор и нешто што изгледа како систем за следење.

Перформанси

Моќноста на Afeela доаѓа од двомоторниот систем за погон на сите тркала, кој има предни и задни мотори кои произведуваат по 245 КС. Ова треба да му даде на автомобилот комбинирана моќност до 489 КС.

Моторите се напојуваат од литиум-јонски батерии од 91 kWh. Компанијата не откри дополнителни информации, но потврди дека автомобилот има можност за брзо полнење од 150 kW, како и можност за полнење од 11 kW од Ниво 2.

Sony Honda Mobility Afeela

Покрај прикажувањето на ажурираниот прототип, Sony Honda Mobility објави неколку други случувања, вклучително и „разговорен личен агент“ кој користи Microsoft Azure OpenAI. Компаниите не кажаа многу за тоа, но тие се стремат кон „напреден систем со овозможен глас кој обезбедува беспрекорна комуникација со природен јазик и интеракции слични на разговори“.

Зборувајќи за технологијата, соработката со Epic Games резултираше со кул екрани кои се дизајнирани да бидат извонредни, а истовремено да ја подобрат безбедноста. Тие вклучуваат карактеристики слични на играта, вклучувајќи режим на чудовиште и тема за океанот.

Компанијата, исто така, забележа дека податоците снимени од сензорите може да се користат за создавање 3D дигитална средина во реално време, која може да се надополни со дополнителни информации од интернет. Ова изгледаше корисно во демо-видеата бидејќи луѓето, автомобилите и опасностите од патот можеа да се прикажат на екранот и покрај тоа што тешко се гледаат со голо око.

На крајот, Sony Honda Mobility објави партнерство со Polyphony Digital. Ова значи дека прототипот Afeela ќе се најде во видео играта Gran Turismo 7 подоцна оваа година.

Поврзани вести

Back to top button