SP51 е најновиот уникат на Ferrari
На серијата еднократни модели на Ferrari како Omologata, F12 TRS и SP48 Unica им се придодава уште едно специјално возило наречено SP51
Најновата еднократна креација на Маранело е Ferrari SP51, специјална роудстер верзија на 812 GTS со мотор поставен напред. Создаден за купувач од Тајван од одделот за специјални проекти на Ferrari и шефот на дизајнот на Ferrari , Флавио Манцони, SP51 ги задржува основните пропорции на 812, но има специјално дизајнирани тркала и фарови по нарачка и помека, потечна каросерија што му дава суптилен ретро изглед.
Сино-белата боја што се протега од носот до опашката, исто така, е потсетник на минатото на Ferrari, конкретно за тркачкиот автомобил Ferrari 410 S од 1955 година. Но, трислојната боја Rosso Passionale која беше развиена специјално за овој проект го носи SP51 во модерното доба.
Иако донаторот 812 GTS има алуминиумска структура, Ferrari користеше карбонски влакна за проектот, некои од нив беа изложени, за да го промени изгледот на секој панел, вклучително и хаубата, која се протега наоколу и е во контраст со двата отвори за воздух со композитна рамка под шофершајбната.
Уникатни дизајнерски елементи
Но, веројатно најпривлечниот елемент на дизајнот на SP51 е попречното карбонско крило кое ги премостува двете летечки потпори лоцирани зад возачкото и совозачкото седиште. Ferrari вели дека тоа е стилска референца за дизајните на тарга користени на спортските прототипи од 1960-тите, во кои централната шипка додава сила и крие безбедносен обрач.
Ferrari, исто така, тврди дека врвот на процесот на дизајнирање, кој го вклучуваше сопственикот на секој чекор, се наоѓа во внатрешноста благодарение на вклучувањето на две конкретни идеи. Една од нив беше да се вгради сината и белата надворешност од предната до задната страна во внатрешноста со примена на контролната табла, задниот заштитен ѕид и централниот тунел. А другата беше да се користи истата приспособена боја на Rosso Passionale за ткаенината на седиштата обложени со Алкантара.
Како и секогаш кога станува збор за еднократни автомобили, Ferrari не споменува детали околу перформансите бидејќи тие компоненти обично остануваат недопрени од тимот за специјални проекти. Тоа значи дека SP51 најверојатно работи со 6,5-литарски V12 на 812 Superfast/GTS кој произведува 800 КС при 8.500 вртежи во минута и генерира 718 Nm при 7.000 вртежи во минута.