Stellantis и Foxconn заедно ќе произведуваат чипови за авто-индустријата
Новата компанија SiliconAuto ќе обезбеди полупроводници за Stellantis, Foxconn и други брендови од 2026 година
Stellantis воспостави партнерство за заедничко вложување со Hon Hai Technology Group, попознат како Foxconn, посветено на дизајнирање, производство и продажба на полупроводници за автомобилската индустрија.
Компанијата, наречена SiliconAuto, ќе произведува полупроводници кои работат со сите напредни компјутерски контролирани карактеристики на модерните автомобили, вклучително и електричните возила. Ќе почне да обезбедува чипови во 2026 година и првично ќе го прави тоа за Stellantis, Foxconn и други компании, вклучително и STLA Brain, која е електрична/електронска и софтверска архитектура на производителот на автомобили со можности за ажурирање преку воздух.
„Stellantis ќе има корист од робусното снабдување со основни компоненти, што е од клучно значење за поттикнување на брзата, софтверски дефинирана трансформација на нашите производи“, рече главниот технолошки директор на Stellantis, Нед Кјурик. „Нашата цел е да изградиме возила кои беспрекорно ќе се поврзат со секојдневниот живот на нашите клиенти и ќе испорачаат врвни способности неколку години откако ќе ја напуштат производната лента. Со ова заедничко вложување, можеме да создадеме наменски иновации со ефикасно партнерство“.
Адут за идните планови на компанијата
SiliconAuto ќе биде со седиште во Холандија и ќе има менаџерски тим со директори и од Stellantis и од Foxconn. Двете компании првпат постигнаа договор во декември 2021 година за развој на семејство на полупроводници за автомобилска употреба.
„Се радуваме на иднината на извонредна мобилност на ЕВ, поткрепена со способностите и ресурсите за вертикална интеграција што ги обезбедува SiliconAuto за нашите партнери“, додаде главниот директор за производи на Foxconn, Џери Хсијао. „Колаборативната енергија ќе ги поттикне нашите клиенти да станат поконкурентни“.
Stellantis има големи амбиции за електричната ера. Троши над 30 милијарди евра за глобална електрификација и се стреми 50% од патничките и лесните камиони што ги продава во САД да бидат целосно електрични до 2030 година. На глобално ниво, групацијата планира да продаде пет милиони електрични возила само во 2030 година и до истата година, се надева дека ќе ги намали емисиите на CO2 за 50%.