fbpx

Stellantis ја надмина Tesla по бројот на продадени ЕВ во Европа

Групата Stellantis имаше одлична прва половина кога станува збор за продажбата, додека севкупно, ЕВ продажбата во јуни забележа пад

Stellantis ја заврши првата половина од 2022 година на второто место за продажба на електрични возила во Европа, лесно победувајќи ја Tesla во однос на обемот и заостанува веднаш зад Volkswagen.

„Ние се бориме за првото место во однос на продажбата на електрични возила на европскиот пазар“, рече извршниот директор Карлос Таварес за Automotive News.

Севкупно, конгломератот продаде 105.413 електрични возила во првите шест месеци од годината, додека VW Group продаде 116.307. Tesla, во меѓувреме, продаде само 78.277, попречена од новите карантини во Кина што влијаеше на производството во нејзината фабрика таму.

Продажбата на Stellantis беше предводена од електричниот Fiat 500, кој беше најпродаваниот електричен автомобил во Италија и Германија во вториот квартал од 2022 година. Во првата половина од годината, Stellantis продаде 32.315 мали автомобили, што претставува зголемување од 72 отсто во истиот период во 2021 година.

Ковид мерките во Кина направија проблем за Tesla

Друг важен модел беше Peugeot e-208, од кој компанијата продаде 21.918, или 11 отсто повеќе отколку што имаше во првата половина од минатата година. Хечбекот беше најпродаваниот ЕВ во Франција, а неговиот сестрински автомобил, Opel Corsa-e, исто така добро се продаваше со 13.380 примероци кои стигнаа до новите сопственици.

Кварталните бројки на продажбата на Tesla паднаа на најниските нивоа во последните две години, но тоа главно се должи на затворањето на фабриките, а не на недостатокот на интерес за нејзините возила. И покрај предизвиците, Model Y остана најпродаваниот ЕВ во Европа, со 39.969 пронајдоа нови домови во првата половина од 2022 година.

Сега, кога Ковид ограничувањата се во голема мера укинати во Кина, американскиот производител на автомобили се очекува повторно да заживее во втората половина на 2022 година. Сепак, Stellantis беше уште посилен во вториот квартал од оваа година отколку во првиот, што може да значи дека зема продажен замав. Со клучните електрични возила како Peugeot 308 и 3008, како и Opel Astra, кои доаѓаат наскоро, Stellantis работи напорно за да ја преземе европската продажна круна.

Пад на ЕВ продажбата во Европа за првпат по април 2020

Регистрациите на нови автомобили опаднаа во Европа во текот на јуни, па дури и електричните возила забележаа пад на продажбата.

Во јуни 2022 година, вкупно 1.054.807 регистрации на нови автомобили беа направени ширум Европа, што претставува пад од 17 отсто од 1.268.508 единици што беа регистрирани во јуни 2021 година. Ова е најлошиот јуни за продажба од 1993 година.

Беа погодени и електричните возила. JATO известува дека во јуни 2022 година биле регистрирани 215.000 електрични батерии и хибридни возила со приклучок, што е пад од 8 отсто во однос на 233.000 единици што беа регистрирани пред една година. Ова претставува најголем пад на регистрациите на ЕВ од април 2020 година на почетокот на пандемијата на коронавирус. ЕВ-овите учествуваа со 62 отсто од овие регистрации, додека останатите 38 отсто беа за plug-in хибриди.

Peugeot 208 најпродаван на Стариот континент

Гледајќи ја пошироката индустрија како целина, Peugeot 208 беше најпродаваниот автомобил во Европа во јуни, со 24.488 продадени примероци, што претставува зголемување од 38 отсто од 20 до 21 јуни. Следуваше Dacia Sandero со 24.299 продажби, Opel Corsa (19.679), Fiat/Abarth 500 (19.500), Dacia Duster (19.039), Volkswagen T-Roc (18.679), Volkswagen Golf (17.575). (17.556), Tesla Model Y (16.687), и Toyota Yaris со 15.216 продажби.

Сосема очекувано, Model Y е водечки во продажбата на ЕВ, над двојно повеќе во однос на Fiat 500e на второто место со 7.269 примероци. Тоа го постави пред Tesla Model 3 (6.176), Peugeot e-208 (5.626) и Škoda Enyaq со 5.484 продажби.

Водечки во продажбата на PHEV беше Ford Kuga со 3.952 продадени примероци, позиционирајќи се пред Kia Sportage (2.881), Cupra Formentor (2.833), Hyundai Tucson (2.626), BMW 3-Series (2.623).

Додека некои брендови се мачеа, други напредуваа во јуни. На пример, групацијата Volkswagen забележа пад на продажбата од 26 отсто, додека Renault го зголеми пазарниот удел од 10 отсто во јуни 2021 година на 12,1 отсто минатиот месец. Кинеските производители на автомобили исто така напредуваа, забележувајќи колективно зголемување од 93 отсто во продажбата во текот на јуни до 13.800 возила.

Поврзани вести

Back to top button