Tayron дебитира во Европа како најнова SUV понуда на VW
Целосно новиот Volkswagen Tayron е поголем од Tiguan и нуди попространа кабина со опционални седишта во три реда
Фолксваген ја претстави глобалната верзија на Tayron. Oвој нов модел технички се вклопува во европскиот SUV сегмент со средна големина, пополнувајќи ја празнината што ја остави сега веќе укинатиот Tiguan Allspace.
Новиот Tayron има должина од 4.770 милиметри, цели 231 мм подолг од Tiguan и само 108 мм помалку од поголемиот Touareg. Меѓуоскиното растојание е растегнато за 110 мм до пространи 2.791 мм, а како дополнение, задното надвиснување е продолжено, што дополнително ги преувеличува неговите пропорции.
Како што за прв пат видовме со кинескиот Tayron L, европскиот Tayron не личи на Tiguan. Сепак, сè уште се забележливи познати стилски знаци на VW насекаде. Тука се тенките фарови, задните светла со целосна ширина со анимирана LED графика, како и извајаната карактерна линија што ги нагласува задните браници. Од друга страа, нивото на опременост R Line доаѓа со поспортски доводи на браникот, отфрлајќи ја „насмеаната“ решетка на стандардниот модел.
Внатре, дигиталниот кокпит на Tayron во основа е обновување на кокпитот на Tiguan, кој нуди 12,9-инчен или 15-инчен инфозабавен екран на допир поврзан со таблата со инструменти од 10,25 инчи. Но, покрај ова, VW додаде осветлена облога на контролната табла, која дури може да се доработи во вистинско дрво со отворени пори.
Купувачите ќе добијат голема количина на стандардни функции, како тризонска контрола на климата и адаптивна контрола на патувањето. За оние кои сакаат повеќе, опционалните додатоци вклучуваат Travel Assist ADAS, адаптивна контрола на шасијата (DCC Pro), панорамски подвижен покрив, масажа и вентилирани седишта и звучен систем Harman-Kardon.
Практичноста е местото каде што Tayron го надминува Tiguan, нудејќи распоред со три реда со седум седишта за оние кои инсистираат да превезуваат повеќе патници. Во варијантата со седум седишта, багажникот нуди простор од 345 литри, но за верзијата со пет седишта, тој се проширува до импресивни 885 литри.
Како и со огромното мнозинство на модели со погон на внатрешно согорување од групацијата VW, Tayron е поставен на архитектурата MQB Evo. Погонските агрегати се заеднички со Tiguan, вклучувајќи бензин, дизел, благ хибрид и две plug-in хибридни опции. Моќноста на моторите се движи од 150 КС на почетните единици 1.5 eTSI и 2.0 TDI, до 272 КС од најмоќните plug-in хибридни поставки.
Сите нивоа на опременост доаѓаат со менувач со двојна спојка. Додека повеќето верзии ја испраќаат силата на предните тркала, оние кои сакаат малку повеќе можат да се одлучат за системот 4Motion AWD – стандарден со посилниот 2.0-литарски TDI дизел кој произведува 193 КС.
Во Германија, цената на Tayron започнува од 45.475 евра, што го прави 7.225 евра поскап од основниот Tiguan.