Тест Ford Ranger: Моќ и способност на врвно ниво
Пикап моделите отсекогаш се одликувале со една поинаква доза на специфичност. Со комфорен ентериер и сите одлики на еден модерен автомобил, Ford Ranger со своите неверојатни теренски можности повторно ги поместува границите и создава нови трендови во својот сегмент. Голем, цврст и атрактивен, тоа се главните одлики на пикап моделот на американскиот производите, а уште на прв поглед е јасно дека импозантниот теренец ќе ги совлада сите недостапни предели, воедно бивајќи снаодлив и во урбано опкружување.
На ова поднебје неретко се сметаат за егзотика и ги пленат погледите со својата моќна става, но и понатаму за ваквите возила се одлучуваат само оние на кои им се навистина потребни. На прво место се товарните и теренските способности, но благодарение на модерните решенија, овие возила се одликуваат и со се поголем комфор и удобност во возењето. Исклучок не е ниту Ford Ranger, кој ако се искористи на вистинскиот начин, со себе може да донесе и убава доза на забава. Со својот модерен ентериер и сите додатоци кои ги красат модерните автомобили, Ranger на прв поглед може да делува како уште еден трендовски SUV, но под кожата тој и понатаму е онаа работна машина која посакува цврста рака зад управувачот и продолжува онаму каде што многумина се откажуваат и застануваат.
Голем, цврст, атрактивен
Уште на прв поглед е повеќе од јасно дека овој импозантен теренец има задача да завладее со недопрените предели, а подеднакво добро да се снаоѓа и во урбаните џунгли, онаму каде што вистинските професионалци имаат потреба од такво нешто. Освежен, богато опремен и нешто помоќен во однос на претходно. Иако ваквите автомобили својата примарна намена ја имаат токму поради робусноста и издржливоста, во последно време се случува радикална промена. Ford ги следи овие трендови и со Ranger, кој е обликуван по мерка на европскиот купувач кој знае да биде многу попребирлив во однос на стандардниот купувач од онаа страна на Атлантикот.
Дизајнот јасно отскокнува во однос на „старите“ пикап модели, а се со цел да стане привлечен за широките народни маси. На моменти дури делува и премногу луксузно за да го искористите за неговата првична и примарна намена. На предниот дел се истакнува големата решетка од ладилникот, фаровите со остар дизајн се поставени нешто повисоко, а на профилот доминираат 17-инчните тркала и огромните прагови. Но, севкупно, се истакнува и привлечната линија со оглед на габаритот кој го краси Ranger.
Врвен комфор во ентериерот
Наспроти општите минимални очекувања за ентериерот, со оглед на тоа дека Ranger првенствено е работно возило, сепак Ford ги исполнува очекувањата на потрошувачите, бидејќи ваквиот тип на возила во денешно време имаат и една поинаква улога преку која се отсликува активниот животен стил. Со оглед на ова, не треба да биде изненадување, што ентериерот изобилува со врвен комфор и исклучителна пространост, а неизбежно е и чувството на одредена доза луксуз. Задната клупа ја добива најголемата пространост за нозете во својата класа. Без оглед на временските услови, ентериерот е мошне задоволувачки, а за тоа заслуга има и двозонскиот клима-уред кој е стандарден дел од опремата во возилото кое го имавме на располагање, како и греењето на седиштата. Покрај ова, Ranger пристигнува и со изобилие на модерни технологии.
Доколку немате искуство со ваков тип на возила, првиот пат кога ќе стапнете во кабината и ќе седнете зад управувачот ќе се почувствувате моќно, а можеби ќе делува и застрашувачки. Меѓутоа, сето тоа исчезнува за миг. Контролата врз управувачот природно легнува во рацете и лесно можете да ги следите бројките на дигиталниот инструмент кластер, додека подигнатото возачко седиште ви нуди одлична прегледност на патот, а дополнителна сигурност даваат предните и задните сензори. И покрај неговата робусност, Ford Ranger во градски услови се вози многу полесно отколку што можете да замислите, но неговото природно опкружување сепак се отворените патишта, особено оние неасфалтираните со кои се справува мошне лесно, благодарение на погонот на сите четири тркала. Дури и во такви услови, комфорот во кабината не изостанува, благодарение на добрата изолација.
Подготвен за секоја подлога
Зависно од потребите, Ranger лесно се приспособува на вашиот возачки стил, а селективниот 4х4 погон овозможува совладување на секој терен. Возачот има можност да избере помеѓу три нивоа на возење, како што е 4х2 стандардниот режим и два 4х4 – едниот со висок опсег наменет за нешто полоши патни подлоги, а вториот со низок опсег за најтешките планински патеки. Свој удел во ова секако има и висината од подлогата која изнесува 230 милиметри, а електронскиот пренос може да се користи и при движење и работи во комбинација со ESP и ETC системите.
Тестираниот примерок кој го имавме на располагање доаѓа со 2.0 TDCi дизел агрегат со работна зафатнина од 1.998 кубни сантиметри и максимална моќност од 170 КС. Преносот се врши на сите четири тркала преку шестстепениот мануелен менувач, а декларираното забрзување од нула до „стотка“ изнесува 11,3 секунди. Просечната потрошувачка е 7,2 литри, но за време на нашата дружба, без многу внимавање, стигнавме до некој литар повеќе, сепак прифатливо со оглед на габаритот со кој се одликува Ranger.
Со својот модерен кокпит и сите карактеристики на еден модерен автомобил, вклучително и одличниот аудио-систем со шест звучници, централниот екран на допир со големина од 8 инчи и Apple CarPlay и Android Auto конективност, командите на управувачот и сите останати детали, Ford Ranger на прв поглед делува како уште еден трендовски SUV модел. И тука нема никаква грешка, но под сето тоа, пикап моделот на „Синиот овал“ и понатаму останува верен на своите вистински вредности и е моќна машина која стигнува онаму каде што многумина не можат.
Цена на тестираниот модел: 39.600 евра
Технички карактеристики за Ford Ranger Limited Double Cab 2.0 TDCi:
мотор | EcoBlue 2.0 Euro VI d TEMP, дизел, четиритактен, четирицилиндерски, сместен напред надолжно |
работна зафатнина | 1.998 cm3 |
пречник и од | 86 x 94,6 mm |
степен на компресија | 15:07 |
напојување | две брегасти оски во главата, четири вентили по цилиндар, турбокомпресор, интеркулер |
максимална моќ | 170 КС |
макс. вртежен момент | 420 Nm |
трансмисија | на сите четири тркала преку шестстепен мануелен менувач |
потпирање | напред McPherson опружни нозе, назад лиснати пружини |
сопирачки | напред вентилирачки дискови, назад барабани, ABS, BAS, ESP, TCS |
пневматици | 265/65 R17 |
каросерија | пикап со четири врати, пет седишта |
должина х ширина х висина | 5.282 х 2.163 х 1.815 mm |
меѓуоскино растојание | 3.220 mm |
траги (напред/назад) | 1.560 / 1.560 mm |
тежина | 2.130-2.182 kg |
максимална тежина | 3.270 kg |
ширина х должина на товарен простор | 1.560 / 1.613 mm |
резервоар | 80 литри |
максимална брзина | 180 км/ч |
забрзување 0-100 km/h | 11,3 секунди |
потрошувачка (отворен пат/град/просек) | 6,4 / 8,2 / 7,2 l/100 km |
емисија на CO2 | 179-188 g/km |
Ford Ranger во Македонија:
Ford Ranger XL Single Cab | 29.700 евра |
Ford Ranger XL Double Cab | 30.900 евра |
Ford Ranger XLT Double Cab | 33.600 евра |
Ford Ranger XLT RAP Cab | 34.300 евра |
Ford Ranger Limited Double Cab 170 A10 | 42.600 евра |
Ford Ranger Limited Double Cab 213 A10 | 43.900 евра |
Ford Ranger Wild Trak M6 | 42.900 евра |
Ford Ranger Wild Trak A10 | 47.300 евра |
Ford Ranger Raptor A10 | 62.900 евра |
Повеќе информации на официјалниот сајт или во продажниот салон на Ми-Да Гранд Моторс
Конкуренти:
SsangYong Musso | од 29.500 до 38.500 евра |
Toyota HIlux | од 35.990 до 49.990 евра |
Isuzu D-Max | од 26.231 до 37.490 евра |
Mitsubishi L200 | од 27.480 до 36.980 евра |
Nissan Navara | од 34.500 до 43.430 евра |
СИТЕ ПРАВА ЗАДРЖАНИ-НИТУ ЕДЕН ДЕЛ, ТЕКСТ ИЛИ ФОТОГРАФИЈА НЕ СМЕЕ ДА СЕ РЕПРОДУЦИРА ИЛИ ДИСТРИБУИРА НА БИЛО КОЈ НАЧИН И НА БИЛО КОЈ ЈАЗИК БЕЗ ПРЕТХОДНА СОГЛАСНОСТ ОД РЕДАКЦИЈАТА НА АВТО ПЛУС. НОСИТЕЛ НА АВТОРСКИТЕ ПРАВА ВРЗ ТЕКСТОТ И ФОТОГРАФИИТЕ Е АМПТЕАМ ДООЕЛ.